Senaste nytt

Covid-19 och Lufthansagruppen

GOTBound

Medlem
Diff i valutakurs kanske?

Mysteriet med de 280 kr löst, jag gick igenom mina AMEX fakturor och såg att när jag gjorde en ändring på hemresan för en månad sedan fick jag betala 282 kr per biljett i fare difference, LH debiterade 288 kr men gjorde sen en refund på 70 kr per biljett med samma bokföringsdatum [en refund jag missat], därav att min excel inte stämde.

Rätt skall vara rätt och LH har alltså refundat det totala beloppet.
 
Last edited:

Davvelavve

Medlem
Kanske fel tråd men försöker ändå.
Ska åka LIN-BRU-BMA nu och är vid Gate på Linate. Problemet är att jag inte kan se mitt boardingkort online för det står att jag måste hämta i check in desken (för visa dokument). Igår kunde jag däremot se dom online och jag printscreena första benet till bru.

Hur ska jag göra på Brussel sen? Laddade ju upp online alla dokument och fick godkänt av dom...
 

Senator

Moderator
Kanske fel tråd men försöker ändå.
Ska åka LIN-BRU-BMA nu och är vid Gate på Linate. Problemet är att jag inte kan se mitt boardingkort online för det står att jag måste hämta i check in desken (för visa dokument). Igår kunde jag däremot se dom online och jag printscreena första benet till bru.

Hur ska jag göra på Brussel sen? Laddade ju upp online alla dokument och fick godkänt av dom...

Om du har boardingkort LIN- BRU så hämtar du ut nästa i BRU, hitta en transit service desk airside. Inga problem.
 

pswe

Medlem
Kanske fel tråd men försöker ändå.
Ska åka LIN-BRU-BMA nu och är vid Gate på Linate. Problemet är att jag inte kan se mitt boardingkort online för det står att jag måste hämta i check in desken (för visa dokument). Igår kunde jag däremot se dom online och jag printscreena första benet till bru.

Hur ska jag göra på Brussel sen? Laddade ju upp online alla dokument och fick godkänt av dom...
De bör väl ha en transferdesk som kan hjälpa dig i Bryssel? Är det tight byte tidsmässigt?
 

SvartMjolk

Medlem
Någon som rest med Brussels Airlines nyligen och har koll på om de serverar mat/dryck i Business intra Europa? Jag ska flyga Göteborg - Bryssel och undrar om det är värt mellanskillnaden. :) Jag har försökt kontakta deras kundtjänst hela morgonen, men det går sådär. :D
 

Davvelavve

Medlem
Någon som rest med Brussels Airlines nyligen och har koll på om de serverar mat/dryck i Business intra Europa? Jag ska flyga Göteborg - Bryssel och undrar om det är värt mellanskillnaden. :) Jag har försökt kontakta deras kundtjänst hela morgonen, men det går sådär. :D
Åkte för ett par veckor sedan och dryck var det definitivt och tror även någon mat. Åkte ekonomi så är inte säker, men dryck fanns till försäljning i alla fall. Tänk på att du kanske inte får eb poäng i business hos SN beroende på biljettklass.
 
Toppen