Corona-viruset och hur det påverkar resande

Diskussion i 'Andet' startet af palmen, 4 Februar 2020.

1. GOTATH

GOTATH Medlem

By:
    GOT/STO/ATH
    Land:
    Sverige Sverige
    Det ska räcka med en per familj. Men lite oklart hur de räknar familj så när jag och min sambo åkte i juni hade vi varsin för säkerhets skull.

011430121 synes godt om dette.
  2. igelkotten

igelkotten Medlem

By:
    London
    Samma för mig & sambo. Men jag fyllde i hennes uppgifter i min också, men fick inte tillfälle att testa. Kontrollen var minst sagt ganska chill....

3. filip23

filip23 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fixat antigentest i Spanien (marbella) då det tydligen ska krävas vid ankomst till Köpenhamn. På vägen mot utgången frågade en tjej oss "vill ni testa er" varpå vi log och avböjde vänligt. Hon släppte sedan förbi oss och vi sitter nu på tåget mot Sverige utan att ha behövt visa upp ett negativt test. Jag blir så less

4. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Vad är det du blir less över?

Berglund synes godt om dette.
  5. Hachans

Hachans Medlem

Glöm inte boka in ditt PCR-test i Sverige om du inte faller in under undantagen!

6. GOTBound

GOTBound Medlem

By:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Cristoffer Cedergren synes godt om dette.
  7. Köpenhamn verkar ha det lite tufft också

8. Hachans

Hachans Medlem

Är väldigt nyfiken på vad som händer i Lappland egentligen. Har de Covidfester eller vad?

9. filip23

filip23 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    att kraven är att kunna visa upp ett negativt antigen/pcr men det är verkligen ingen som kontrollerar detta. Varför ha det som ett krav då?

10. filip23

filip23 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Följer inte riktigt med nu, måste vi göra ett pcr i Sverige efter att ha varit i Spanien?

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!