Behöver lite experthjälp!
Hade en resa SJO-PTY-IST-MUC-ARN som blev ombokad till SJO-BOG-BCN-FRA-ARN men nu senast bara några timmar innan vi skulle påbörja resan så blir BCN-FRA cancellerad. Vi har ringt och fått en ny resa.
Status just nu:
Befinner mig i BOG och har bara boardingkort för BOG-BCN.
Har följande rutt framför mig BOG-BCN-FRA-ARN men BCN-FRA verkar inte utfärdad. Dock syns den på Mina bokningar och i SAS-appen.
Såhär står det på "Mina bokningar" på SAS:
"Vi har inte avslutat utfärdandet av biljetter för alla flygningar i denna bokning. Kontakta SAS Customer Service för att få hjälp."
Misstänker att det antingen beror på för kort connection time (60 min bara) eller att rutten bryter mot reasonable routing.
Vad göra? Ringa SAS och riskera att dom avfärdar rutten eller chansa och hoppas på det bästa? Vad gör vi i Barcelona isf? Letar upp någon informationsdisk så att vi kan få boardingkort?