COOP Medmera mer

Diskussion i 'Kreditkort' startet af drW, 9 September 2014.

  1. MBA

    MBA Medlem

    By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Nu funkar poängväxlingen igen
     
    Bolton, Martin Johansson og Mangostan synes godt om dette.
  2. Mangostan

    Mangostan Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Och där var de sista 65.000 poängen växlade. Om någon från COOP läser detta så finns det bara ett sätt att få tillbaks mig och säkert andra kunder: Höj poängintjäningen till minst 15 EuroBonus-poäng per spenderad hundring! Tack för mig, COOP.
     
    Groggman, Gus, Eldaren og 5 andre synes godt om dette.
  3. archiebunger

    archiebunger Medlem

    Behåller mitt kort då det ändå är betalt till Augusti -17. Bra till bankomatuttag om inte annat.
     
  4. Gus

    Gus Medlem

    Nu är mitt kort uppsagt, eller åtminstone så har jag lagt den krångliga blanketten på lådan. Det som stört mig mest med kortet är att ungefär var tredje gång jag ska kolla mitt saldo så har det stått "Något gick fel, vänligen försök igen senare". Det är helt vanvettigt vad dåligt det är!!!

    Jag har skaffat mig ett Santander-kort (gratis) att ha på resor utomlands för att slippa valutapåslag.

    Om du säger upp kortet så får du tillbaka del av årsavgiften.
     
  5. Gus

    Gus Medlem

    Nej, det ska det inte göra. Jag var tvungen att ha kvar mitt kort hela året eftersom jag "råkade" boka en flygresa på kortet i februari med avresa i november.
     
  6. hittan

    hittan Medlem

    By:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Blir så irriterad.
    Förlorade mitt Coop kort och spärra/beställde nytt på deras hemsida. Gjorde det via mobilen och fick felmeddelande så testade flera gånger och ringde en telefonsvarare för att spärra kortet.
    Till min förvåning tar de 80 kr för ett ersättningskort och de har dragit 80 kr två gånger.
    Ringer kundtjänst som säger att det är mitt fel att jag tryckt flera gånger på deras hemsida. Men jag har bara fått hem 1 kort..
    Efter en diskussion säger hon "Jag kommer att ta bort 1 av avgifterna men det är ett undantag som inte kommer att ske igen".
     
    Gus synes godt om dette.
  7. joakgarp

    joakgarp Medlem

    By:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Varför? Coops kundtjänst löste detta galant och rättade felet som uppstod. Klart de ska ha betalt för kostnader och annat när ersättningskort ska skickas ut.
     
  8. Wobbly_Fool

    Wobbly_Fool Medlem

    Hahaha.. Ja jisses säger man bara. Skönt att min uppsägning lyckats gå igenom.

    Kostnad för ersättningskort är inget konstigt. Det är väl mer det att dom drar dubbelt och tycker det är konstigt att behöva kreditera ena som känns helt uppåt väggarna.
     
  9. aldrighemma

    aldrighemma Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Själv har jag aldrig någonsin blivit debiterad för ersättningskort, men å andra sidan har jag aldrig provat något "lågbudget" alternativ. Jag tycker nog att det i första hand ligger i kortutgivarens intresse att spärra och skicka ut nya kort så fort som möjligt även om man bara misstänker att ett kort är förlorat eftersom kortutgivaren oftast står för eventuellt missbruk.
     
    mry og Gus synes godt om dette.
  10. kexxcream

    kexxcream Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Coop's motsvarighet till Now or Never? ;-)

    Screen Shot 2017-01-08 at 10.09.24.png
     
    Layzedad og palmen synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!
×