Senaste nytt

Champagnetråden

Tyvärr har det kommit in lite klagomål på denna tråd så vi kommer att behöva stänga den för gott.

Förstod inte riktigt vad folk som klagade på menade så jag fick helt enkelt testa att åka till ett systembolag för att köpa öl och se med egna ögon vad problemet är.
Kom nyss hem och förstår precis vad klagomålen grundar sig i, det här blev mina ölinköp idag, det ska inte upprepas...
Visa bifogad bild 117867
Riktigt bra val! :)
 

jgroneng

Ny medlem
Ble 2 slike i dag, lagt inn i vinskapet .... :)

CBF48239-C62C-4C72-A332-9BA5843DE61C.jpeg
 
Tyvärr har det kommit in lite klagomål på denna tråd så vi kommer att behöva stänga den för gott.

Förstod inte riktigt vad folk som klagade på menade så jag fick helt enkelt testa att åka till ett systembolag för att köpa öl och se med egna ögon vad problemet är.
Kom nyss hem och förstår precis vad klagomålen grundar sig i, det här blev mina ölinköp idag, det ska inte upprepas...
Visa bifogad bild 117867
Bra val av champagner. Återkom vad du tyckte :)
 

aruba1

Medlem
Sen frukost avslutas med jordgubbar och var sitt glas André Jacquart’s Mesnil Experience som öppnar sig fint efter 10 min. Mycket Nougat, brödighet och på toppen pomerans. Lyckades köpa de sista fem flaskorna på systemet för 449kr innan kommande leveransen och släppet den 27/4 där priset går upp till 469kr.
134f2bb1e400c2ec502b4c063d807002.jpg
 
Last edited:
Toppen