Senaste nytt

Cash Upgrade (fastpris vid check in) tråden

Glenn E

Medlem
Air China har börjat med uppgradering för cash vid gate.
Hittade inte vad det kostar.
1DC82103-7D06-41E8-9066-1FAF25CC2D20.jpeg
F4F408F2-509E-4FEF-A398-9E7CE502C891.jpeg

9084E0FA-FC9D-4FF7-8D1C-CA975363A334.jpeg
 
484 spänn kostade det att uppgradera MAD-ARN med Iberia från (billig) ekonomibiljett till business. Fick erbjudande om det när jag checkade in i appen (som för övrigt är rätt kass). Med skräckhistorier om IBs benutrymme bakom skynket i färskt minne, nappade jag såklart till detta facila pris. Krediterar till BAEC, får väl se om det blir nån skillnad i TP/Avios.
 

palmen

Moderator
484 spänn kostade det att uppgradera MAD-ARN med Iberia från (billig) ekonomibiljett till business. Fick erbjudande om det när jag checkade in i appen (som för övrigt är rätt kass). Med skräckhistorier om IBs benutrymme bakom skynket i färskt minne, nappade jag såklart till detta facila pris. Krediterar till BAEC, får väl se om det blir nån skillnad i TP/Avios.
Det är ett riktigt bra pris och troligtvis din bästa investering i år :)
 
484 spänn kostade det att uppgradera MAD-ARN med Iberia från (billig) ekonomibiljett till business. Fick erbjudande om det när jag checkade in i appen (som för övrigt är rätt kass). Med skräckhistorier om IBs benutrymme bakom skynket i färskt minne, nappade jag såklart till detta facila pris. Krediterar till BAEC, får väl se om det blir nån skillnad i TP/Avios.
Kan meddela att jag fick TP/avios i enlighet med originalbokningen.
 

oneM

Medlem
Fick erbjudande om uppgradering TPE-CDG med Air France via check-in (online) 489 Euro/Pax som jag slog till på för två. . När erbjudandet dök 24h innan upp fanns det endast två platser kvar i kabinen enligt ExpertFlyer.
 
Toppen