Senaste nytt

Bynk lanserar nytt debetkort

taxvalp

Medlem
Tror inte det går, vi som fått ett kort är ett "Early Access" och enligt det mailet jag fick var det först till kvarn och det fanns 100 kort. Du måste varit registrerad användare på appen för att fått en invite.

Har fått mitt kort och kan nu bjuda in vänner i appen - trodde jag. Någon som lyckats med det i appen?
 
D

Deleted member 30163

Guest
Har fått mitt kort och kan nu bjuda in vänner i appen - trodde jag. Någon som lyckats med det i appen?
Här kan jag ha fel, men Bynk är ju inte alls samma sak som "bynkkortet" - Det är ju nytt. Om du bjuder en vän kommer ju inte vännen få något fysiskt kort, men borde väl få ett virtuellt kort? Eller säger du att det inte fungerar alls?
 

taxvalp

Medlem
Här kan jag ha fel, men Bynk är ju inte alls samma sak som "bynkkortet" - Det är ju nytt. Om du bjuder en vän kommer ju inte vännen få något fysiskt kort, men borde väl få ett virtuellt kort? Eller säger du att det inte fungerar alls?

Det står att det är inbjudan till Bynkkortet. Appen verkar vilja ha tillgång till mina kontakter men det funkar inte (får ej ens frågan om att godkänna det). Funktionen är kanske inte aktiverad?
 
D

Deleted member 30163

Guest
Det står att det är inbjudan till Bynkkortet. Appen verkar vilja ha tillgång till mina kontakter men det funkar inte (får ej ens frågan om att godkänna det). Funktionen är kanske inte aktiverad?
Bynk har inget fysiskt kort ännu, vi som fått ett är bara test.

Jag får upp alla mina kontakter, har IOS.
 

Flyer722

Medlem
F08D3C4A-9BC6-4563-AC19-F7C82749FB6B.jpeg
 
Toppen