Senaste nytt

[Businessclass] Stockholm-Seoul t o r 14526 SEK med Eithad

Jag såg den här på Flyertalk: EY: ARN to ICN RT $1,456 J - FlyerTalk Forums

ITA1.jpg

ITA2.jpg

ITA3.jpg
 
Då du lägger ut detta här få Vi gratulera dig till att du skall åka till Seoul i 12 dagar i September med Ethiad så trevligt för dig

Jag älskar Seoul sen många år tillbaka och då jag använder mig ofta av Ethiad Airways mellan Bangkok och Abu Dhabi
så är det inte konstigt att jag igen hävdar att Ethiad Airways business class är mycket prisvärd

" Om du inte varit i Abu Dhabi - försök se till så att du antingen på ut eller hemresan gör ett stop over / väl värt ett besök "



 

Till budgetresenären och mangostan

Hoppas i alla fall att Ni någon gång på riktigt får uppleva SEOUL och att Ni få uppleva hur det är att
flyga business class med Etihad

( Var det rätt stavat nu ? )

Jag lovar att det är mycket roligare än att tillbringa helger med att leta resor som sen inte skall genomförs och att klanka ned på felstavning
 
Hoppas i alla fall att Ni någon gång på riktigt får uppleva SEOUL och att Ni få uppleva hur det är att
flyga business class med Etihad
Tack.
Jag lovar att det är mycket roligare än att tillbringa helger med att leta resor som sen inte skall genomförs
Jag prenumererar på Flyertalk's Premium Fare Deals och såg att det stod Stockholm i email:et och priset var ganska bra så jag tänkte att jag skulle vara snäll och dela med mig här på BC. Av erfarenhet vet jag att det ofta blir följdfrågor när man postar en deal och eftersom jag tycker det är bättre att lära folk att fiska än att ge dem fiskar så lade jag upp några screenshots på hur man kan söka för att hitta resplaner.
 

danielhog

Medlem
Tack.

Jag prenumererar på Flyertalk's Premium Fare Deals och såg att det stod Stockholm i email:et och priset var ganska bra så jag tänkte att jag skulle vara snäll och dela med mig här på BC. Av erfarenhet vet jag att det ofta blir följdfrågor när man postar en deal och eftersom jag tycker det är bättre att lära folk att fiska än att ge dem fiskar så lade jag upp några screenshots på hur man kan söka för att hitta resplaner.
Det är mycket uppskattat, prints från ITA på hur man söker är alltid tacksamt för oss noviser.
 

Canadien

Medlem
Synd att det är så långa layovers på de billiga flygen med Etihad. Har någon hittat en rutt som tar mindre än 24h ARN-ICN eller omvänt?
 
Toppen