BusinessClass.dk Loungen

Diskussion i 'BusinessClass.dk' startet af Christian R, 18 December 2013.

1. Nu finns det 1000st BusinessClass taggar i CPH loungen :)

3 personer synes godt om dette.
  2. Christian R

Christian R DYKWIA

Så er der fyldt tags op! Arlanda next.
    image.jpg

1 person synes godt om dette.
  3. Christian R

Christian R DYKWIA

Blev et hurtigt pitstop i SAS Gold Lounge Kastrup for optankning af kalorier og væske. Nu venter 2½ timer i SAS Lounge på Landvetter, jeg er den eneste her så masser af fred og ro til at få lavet noget arbejde.
    Jeg ser frem til WF327 til Oslo, godt 20 år siden jeg sidst fløj propelfly, den gang Fokker 50 til WAW, tiden går...

4. Christian R

Christian R DYKWIA

Endnu er hurtigt stop i SAS Gold Lounge CPH og nu er jeg vel installeret på 01D på SK1416 til Arlanda.

5. Christian R

Christian R DYKWIA

SAS Gold Kastrup, hvis nogen vil gæstes inden 15:45 så send en PM.

Første gang jeg har fået varm og ikke lunken suppe i en SAS Lounge... Hvad bliver det næste mon, prioboarding??

6. Agö

Agö Medlem

By:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Va? Soppan på Kastrup är det enda jag normalt äter, den brukar alltid vara rykande het tycker jag.

7. Christian R

Christian R DYKWIA

Jeg plejer at springe maden helt over her så jeg er ny på suppe holdet i Kastrup, men på Gardermoen og på Arlanda plejer den ikke at være specielt varm.

Men absolut rygende varm beskriver det meget godt, det var lige ved der kom suppe ud over det hele :eek:

8. Christian R

Christian R DYKWIA

Sidder i SAS Gold på Kastrup med mortenryt, SK1585 til Barcelona er forsinket så der er ekstra god tid idag. Udpræget feriestemning med masser af tosser i både lounge og fast track.

Den meget lidt venlige loungedragon insisterede på at mit A3 nr. Skulle registreres hvis jeg ville ovenpå og have en gæst med... Krydser fingre for at jeg få EuroBonus point...

9. henke12

henke12 Medlem

By:
    HKG
    Land:
    Sverige Sverige
    Kolla i sas-appen och incheckning vilket kort som ligger inne :)

10. obs

obs Medlem

By:
    ARN/CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Godaften fra United Club loungen i George Bush Intercontinental Airport, Houston, TX :)

Skulle egentligt ikke have siddet her nu, men på grund af bagageproblemer og lange køer for at komme igennem security til min sidste flight til Orange County (SNA), bliver jeg nu et par timer forsinket i ankomsten der til. Så der bliver lige lejlighed til at slappe lidt af efter en lang, men i øvrigt god tur med United fra München...

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!