BusinessClass.dk Loungen

Diskussion i 'BusinessClass.dk' startet af Christian R, 18 December 2013.

1. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
  2. Næppe, men jeg sympatiserer med Christian R : Jeg synes jeg har et evigt dilemma med bc.se, bc,dk, og bc.no - hvor skal man skrive? Bc.se selvfølgelig!? Fordi det er her der er rigtig stor expertise, volumen og feedback..

3. Som agehall påpeger ovenfor er der store svagheder ved landespecikke sider. Ikke bare lounge meeting tråde, men også de fleste andre. Det forvirrer at skulle lede flere/mange steder. De danske og norske sider er alt, alt for svage/små til at kunne stå for sig selv

4. Christian R

Christian R DYKWIA

Næsten :p du må godt låne den hvis du kigger over på den rigtige side af Øresund en gang ;)

1 person synes godt om dette.
  5. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Mange tak! Nästa gång jag är på Kastrup får du veta det här :)

2 personer synes godt om dette.
  6. Christian R

Christian R DYKWIA

Virgin Clubhouse HKG. Snart går det mod Taipei med EVA Air og derfra videre til Shanghai med Air China.

Lidt loungehopping blev det til inden jeg slog mig ned her, så her kommer et lille overblik over de besøgte lounger:

1) SQ Silverkris Lounge - faktisk den dårligste lounge, kedelig mad og kedeligt udvalg af drikkevarer, dog Perrier hvilket er et +

2) TG Royal Orchid Lounge - Ok lounge, udemærket udbud af mad og drikke, igen Perrier så også +

3) UA Club - Udemærket lounge med fin mad, Sushi og miniforårsruller, Cherry-Fanta og Pis-Øl for maden.

4) VS The Clubhouse* - Ikke så stor lounge men super service, der bliver serveret fra en mindre a la carte menu og der er en STOR bemandet bar. Helt klart den bedste lounge hvad gælder både mad og drikke.

Eva Air billet i C eller Eva Air billet & *G Giver adgang til The Clubhouse (og naturligvis de andre *A lounger).

7. Christian R

Christian R DYKWIA

China Airlines(!) F lounge på TPE turen går mod Shanghai PVG med Air China(!) i F ved sekstiden. Prøver at spise nuddelsuppe uden at spilde på mig selv, wish me luck! Bagefter bliver det nok til en lille JW Blue Label som jeg desværre missede i sidste uge...
    image.jpg

Sidst redigeret: 5 Maj 2014
  8. Fin oversigt! SQ SilverKris i Singapore er pudsigt nok top-class (selvom den er noget mørk og ingen a la carte). TG lounges er lidt kedelige efter min smag og maden er for industriel. Så andre lounger kan være mere spændende, men det er måske forandringen der fryder....??

9. Christian R

Christian R DYKWIA

Enig omkring Thais mad, men det var ok. SQ's var næsten uappetitlig :(

10. Hvis du er ueffen i at spise asiatisk suppe: man må godt bruge begge hænder og diskret drikke suppen direkte fra skålen...Jeg giver et kursus når du kommer til Hue (HUI) :cool:

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!