BusinessClass.dk Loungen

Diskussion i 'BusinessClass.dk' startet af Christian R, 18 December 2013.

1. Christian R

Christian R DYKWIA

Ja, det havde jeg glemt - jeg bemærkede godt favorit mærket 'vin på kran' :)

Jeg var i Gold loungen i midten af november sidste år og der var det mit indtryk at den var mere travl. Der er korrekt at der er ovenlysvinduer og bedre 'udsigt' så den virker mere luftig/åben. Udsigten er primært mod Hilton/P-pladserne og så udover foyeren, muligvis er der udsigt ind i terminalen fra den side af loungen der er nærmest - men man sidder jo i BC hjørnet ud mod Hilton ;)

1 person synes godt om dette.
  2. Christian R

Christian R DYKWIA

En lille hilsen fra SALA VIP Lounge Alicante. Faktisk en OK tredjepartsolunge, fint udbud af drikkevarer og snacks, men udbuddet af 'rigtig' mad er meget begrænset.. Så må man jo bare spise kage til morgenmad :) SK4676 til Oslo går først kl.11:15 så der er god tid til at få taget billeder mm.

3. En endnu mindre hilsen fra Warzawa, hvor man kan vælge mellem 3 lounges indenfor *A. Jeg vælger altid Polonez loungen som er den største + nyeste + lyseste. Der er ca 25% fyldt op. Alle ser TV omkring Ukraines contra-revolution. Her er godt med polsk brød, skinke, spegepølse, oste og øl. Vin er sparsomt, og champagne ikke-eksisterende. Da skal man ind i HON-loungen som er en tilbygning til denne lounge. Den hedder Elite Club lounge - guld giver vistnok også adgang. Vejret udenfor er herligt og strålende sol uden vind. Ca. 10 grader!

4. Christian R

Christian R DYKWIA

Lige ankommet til SAS Gold lounge OSL, sidder i BC hjørnet og kigger på maden snart! God søndag til alle :)

5. CIP/THY Lounge i IST. Underetagen. Har privat hvilerum, forsøger at sove lidt nu inden nattens tur til JNB. God stemning. Er i den nye afdeling. Jeg værdsætter det stærke tyrkiske islæt - hvorfor er der ikke flere lounges der har taget lokalkonceptet op? En udmærket propaganda og marketing af Tyrkiet som kultur og feriedestination,,,

6. lillemannen

lillemannen Medlem

By:
    Malmö
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag var i båda i veckan och föredrar "den vanliga" istället för HON. Den är mycket mindre och mer folk i. Skillnaden är att man serverar varm mat där typ soppa eller en enkel korv som är varm. Star Gold ger tillgång

1 person synes godt om dette.
  7. kblaur

kblaur Medlem

CIP/THY Lounge i IST. overetagen. Hvis andre i nærheden, kom og drik et glas vin :)

3 personer synes godt om dette.
  8. Christian R

Christian R DYKWIA

SAS Gold Lounge CPH, appelsin juice og wienerbrød - ganske udemærket start på ugen. SK1418 mod Stockholm kl 09:00

9. Christian R

Christian R DYKWIA

SAS Gold Lounge ARN, one word says it all... Lingondryck! SK1427 til København kl. 20:55 - rigeligt tid til at nå lidt mad og forberedelserne til imorgen. Jeg sidder i BC hjørnet og har en tag på min taske.

3 personer synes godt om dette.
  10. Christian R

Christian R DYKWIA

SAS Lounge GOT, på vej hjem til København efter en spændende weekend med Dr. Miles workshop og Göteborgstræf. Let frokost med brød og pate - dertil lingondryck og mousserende!! :D

2 personer synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!