Senaste nytt

BusinessClass.dk Loungen

I Gold finns vin på flaska istället för på kran. Minst två röda och två vita att välja på till skillnad från kran som har en av varje.

Ja, det havde jeg glemt - jeg bemærkede godt favorit mærket 'vin på kran' :)

Tak! Gold loungen var tidligere omgærdet af megen prestige og blev også brugt af *A first class passagerer. Jeg går ud fra der er bedre udsigt deroppe. Det fremgår på et billede jeg har set at der tilsyneladende er ovenlysvinduer?

Jeg var i Gold loungen i midten af november sidste år og der var det mit indtryk at den var mere travl. Der er korrekt at der er ovenlysvinduer og bedre 'udsigt' så den virker mere luftig/åben. Udsigten er primært mod Hilton/P-pladserne og så udover foyeren, muligvis er der udsigt ind i terminalen fra den side af loungen der er nærmest - men man sidder jo i BC hjørnet ud mod Hilton ;)
 
En lille hilsen fra SALA VIP Lounge Alicante. Faktisk en OK tredjepartsolunge, fint udbud af drikkevarer og snacks, men udbuddet af 'rigtig' mad er meget begrænset.. Så må man jo bare spise kage til morgenmad :) SK4676 til Oslo går først kl.11:15 så der er god tid til at få taget billeder mm.
 

pep

Medlem
En endnu mindre hilsen fra Warzawa, hvor man kan vælge mellem 3 lounges indenfor *A. Jeg vælger altid Polonez loungen som er den største + nyeste + lyseste. Der er ca 25% fyldt op. Alle ser TV omkring Ukraines contra-revolution. Her er godt med polsk brød, skinke, spegepølse, oste og øl. Vin er sparsomt, og champagne ikke-eksisterende. Da skal man ind i HON-loungen som er en tilbygning til denne lounge. Den hedder Elite Club lounge - guld giver vistnok også adgang. Vejret udenfor er herligt og strålende sol uden vind. Ca. 10 grader!
 

pep

Medlem
CIP/THY Lounge i IST. Underetagen. Har privat hvilerum, forsøger at sove lidt nu inden nattens tur til JNB. God stemning. Er i den nye afdeling. Jeg værdsætter det stærke tyrkiske islæt - hvorfor er der ikke flere lounges der har taget lokalkonceptet op? En udmærket propaganda og marketing af Tyrkiet som kultur og feriedestination,,,
 

lillemannen

Medlem
En endnu mindre hilsen fra Warzawa, hvor man kan vælge mellem 3 lounges indenfor *A. Jeg vælger altid Polonez loungen som er den største + nyeste + lyseste. Der er ca 25% fyldt op. Da skal man ind i HON-loungen som er en tilbygning til denne lounge. Den hedder Elite Club lounge - guld giver vistnok også adgang.

Jag var i båda i veckan och föredrar "den vanliga" istället för HON. Den är mycket mindre och mer folk i. Skillnaden är att man serverar varm mat där typ soppa eller en enkel korv som är varm. Star Gold ger tillgång
 
SAS Gold Lounge ARN, one word says it all... Lingondryck! SK1427 til København kl. 20:55 - rigeligt tid til at nå lidt mad og forberedelserne til imorgen. Jeg sidder i BC hjørnet og har en tag på min taske.
 
SAS Lounge GOT, på vej hjem til København efter en spændende weekend med Dr. Miles workshop og Göteborgstræf. Let frokost med brød og pate - dertil lingondryck og mousserende!! :D
 
Toppen