Senaste nytt

[Business class] Stockholm - USA t/r från 18.500kr med SAS

GOTBound

Medlem
Jag hittade detta, bokningklass J på United ger 150% Eurobonus poäng, Z ger 100%. Nu passar inte datumen alls för mig, men betyder detta att Business Saver ger mer poängintjäning här?
sas.JPG


Reser man enkom med SAS går det att hitta GOT-MIA i Business [J] för ca 15 000 kr t&r [fredag-tisdag] med övernattning på ARN under utvägen].
 
Last edited:

GOTBound

Medlem
Den perfekta julklappen till sig själv, nettokostnad [EDIT] 94 056 Eurobonuspoäng samt Diamond säkrad.
Den enda risken jag ser är att låsen är utbytta och det står en till packad resväska utanför dörren när man kommer hem den 27:e...
sas_1.JPG


EDIT: Tack @palmen, jag hade otur när jag tänkte helt enkelt.
 
Last edited:

palmen

Moderator
Den perfekta julklappen till sig själv, nettokostnad på 20 884 Eurobonuspoäng samt Diamond säkrad.
Den enda risken jag ser är att låsen är utbytta och det står en till packad resväska utanför dörren när man kommer hem den 27:e...
Visa bifogad bild 121816
Tittade på exakt samma, men du får nog räkna om lite på nettokostnaden då omkring 70k av de poängen enbart är statuspoäng och inte går att använda.
 

JacobGBG

Medlem
Något relaterat: Med anledning av 4x kampanjen så finns det en väldigt trevlig sweet spot GOT-CPH-IAD tor i Plus för 8089:- i Jan.

Det är 46k poäng utan några statusbonus och därmed garanterat guld.

Sannolikt en av de bättre poäng/kr alternativen jag sett på väldigt länge med SAS.
 

GOTBound

Medlem
Något relaterat: Med anledning av 4x kampanjen så finns det en väldigt trevlig sweet spot GOT-CPH-IAD tor i Plus för 8089:- i Jan.

Det är 46k poäng utan några statusbonus och därmed garanterat guld.

Sannolikt en av de bättre poäng/kr alternativen jag sett på väldigt länge med SAS.
Och om man är Diamond finns eventuellt chansen till Courtesy Upgrade [CU] till business en av vägarna.
 
Toppen