Senaste nytt

[Business class] København/Billund-Nordamerika T/R, Skyteam JV, fra 7.100 DKK inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
Betyder detta att jag kan göra ett stop i New York på vägen till/hem från Miami utan att priset går upp?
Får stoppet i så fall vara mer än 24h eller max 24h?
Priset till Miami tillåter stopover mot avgift, en stopover per riktning om jag minns rätt.
75 EUR per stop i Amsterdam, Paris, Rom.
300 EUR per stop i Nordamerika.
 

CoffeeBlack

Ny medlem
Hej! Jag är ganska ny på forumet, fick tips av en kompis för ett tag sedan och har kört en del med Eurobonus programmet tidigare. Skall gifta mig i sommar och vi har planerat en bröllopsresa till Key West Miami, jag vill ju så klart hitta lite exklusivare flygbiljetter. Vart bokar jag dessa erbjudande, är det på vederbörande flygbolags hemsida?
 

Johan Hbg

Medlem
Hej! Jag är ganska ny på forumet, fick tips av en kompis för ett tag sedan och har kört en del med Eurobonus programmet tidigare. Skall gifta mig i sommar och vi har planerat en bröllopsresa till Key West Miami, jag vill ju så klart hitta lite exklusivare flygbiljetter. Vart bokar jag dessa erbjudande, är det på vederbörande flygbolags hemsida?
Går att boka på tex airfrance.se även om det är rena Delta flyg. Hittade massor där förra veckan.
 
Toppen