Senaste nytt

British Airways flyttar till Terminal 8 på JFK 2022

Homer

Medlem
Du som har bra koll, har British Airways problem med sina B787-8 eller -9?

Framgår väl ganska tydligt av artikeln jag länkade till


Like other airlines around the world, we continue to carry out detailed precautionary inspections on Rolls-Royce Trent 1000 engines on some of our Boeing 787-9 aircraft to ensure we meet all the relevant regulatory safety requirements.

To facilitate the additional engine inspections and any associated maintenance we have had to make some minor adjustments to our long haul flight schedules this summer.

To ensure we operate as many flights for customers as possible we have leased in additional long haul aircraft from Air Belgium.
 

Senator

Moderator
Framgår väl ganska tydligt av artikeln jag länkade till


Like other airlines around the world, we continue to carry out detailed precautionary inspections on Rolls-Royce Trent 1000 engines on some of our Boeing 787-9 aircraft to ensure we meet all the relevant regulatory safety requirements.

To facilitate the additional engine inspections and any associated maintenance we have had to make some minor adjustments to our long haul flight schedules this summer.

To ensure we operate as many flights for customers as possible we have leased in additional long haul aircraft from Air Belgium.

:( kanske jag borde läsa det du länkade?
 

sembl

Medlem
Med nya LGA och speciellt nya loungen som precis öppnade där så måste jag säga weltklasse om man är OW Emerald i NY när man fått ordning på JFK T8.

T8 har fungerat fantastiskt för mig och deras Flagship Lounge är så otroligt trevlig med kanonmat och dryckesutbud. När jag passerade dörrarna kl 08 på lördagsmorgonen så stod det en dam precis innaför och undrade om man ville ha champgane eller Mimosa. Små detaljer som gör att hela upplevelsen höjs.
 

sembl

Medlem
PXL_20220122_131025171.jpg
 

Homer

Medlem
Nytt pressmeddelande


 
Toppen