Maja
Medlem
LoyaltyLobby rapporterar om att en advokatfirma stämmer BA p.g.a. dataintrånget British Airways Is Being Sued In Class Action Lawsuit Over Credit Card Data Hack - You Can Join In To Collect Up To US$1,630 | LoyaltyLobby
SPG Law, BA Data Breach Compensation | SPG Law är det som handhar stämningen och de kör enligt principen "no win, no fee".
Jag är själv drabbat och funderar på hur jag ska göra om jag ska signa upp mig eller inte. Om detta dataintrång har skapat problem? Ja, framför allt tid som jag lagt på det, beställt nytt Amex och därmed gått miste om poäng i väntan på nya kortet etc. samt merjobbet att ändra alla befintliga hotell- och hyrbilsbokningar med fel kreditkort registrerat, uppdatera alla prenumeration m.m.
Har aldrig varit delaktig i någon stämning tidigare, så vet inte hur jag ska tänka.
Gissar att vi är flera som är drabbat av detta? Hur resonerar ni?
Andra som har varit med om liknande saker tidigare? Er input?
Är fullt medveten om att de strävar efter en förlikning och en högsta ersättning om £1,500 och där det sedan dras av 35% för deras omkostnader utifrån det belopp som ev. betalas ut.
SPG Law, BA Data Breach Compensation | SPG Law är det som handhar stämningen och de kör enligt principen "no win, no fee".
Jag är själv drabbat och funderar på hur jag ska göra om jag ska signa upp mig eller inte. Om detta dataintrång har skapat problem? Ja, framför allt tid som jag lagt på det, beställt nytt Amex och därmed gått miste om poäng i väntan på nya kortet etc. samt merjobbet att ändra alla befintliga hotell- och hyrbilsbokningar med fel kreditkort registrerat, uppdatera alla prenumeration m.m.
Har aldrig varit delaktig i någon stämning tidigare, så vet inte hur jag ska tänka.
Gissar att vi är flera som är drabbat av detta? Hur resonerar ni?
Andra som har varit med om liknande saker tidigare? Er input?
Är fullt medveten om att de strävar efter en förlikning och en högsta ersättning om £1,500 och där det sedan dras av 35% för deras omkostnader utifrån det belopp som ev. betalas ut.