Senaste nytt

Billhop eller Betalo?

AnneGisela

Ny medlem
Hej! Vilken tjänst är bäst och varför? Vad kostar tjänsterna? Ja - jag kan ta reda på det själv men här verkar finnas så många personer med mycket kunskap så jag tar en snabbväg :cool:
 

Berglund

Medlem
Du börjar med att se till att bli inbjuden till Billhop, då kan du betala räkningar på upp till 5000kr med ditt nya Amexkort, utan att behöva betala avgift för de betalningarna.
 

Jönsson

Medlem
Betalo är väl fortfarande billigare, varför det eg är det självklara valet. Om man nu inte lyckas förhandla procentsatsen.
 

Jönsson

Medlem
5000 SEK är ju dessutom inte speciellt mycket i sammanhanget. Har du räkningar för 20k en månad så har du ändå tjänat på att använda Betalo, trots billhops lilla värvningsbonus. Med betoning på lilla.
 

Berglund

Medlem
Betalo är naturligtvis i förlängningen det självklara valet. Men det går utmärkt att börja med billhop och sedan byta. Då får man möjligheten att prova sin första räkning eller räkningar upp till 5000kr gratis och det kan väl knappast vara fel?
 

NotRyan

Medlem
Betalo är naturligtvis i förlängningen det självklara valet. Men det går utmärkt att börja med billhop och sedan byta. Då får man möjligheten att prova sin första räkning eller räkningar upp till 5000kr gratis och det kan väl knappast vara fel?
Jag håller helt med @Berglund här, kör med bägge! En fördel med Billhop gentemot Betalo är att Billhop håller pengarna två dagar kortare tid när man betalar med Amex, Billhop håller dom två dagar precis som med Visa/Mastercard. Betalo håller pengarna fyra dagar när man betalar med Amex, det kan vara bra om man har en förfallodag några dagar efter Amex fakturadatum.
 
Toppen