Senaste nytt

Bör jag byta till BAEC?

pep

Medlem
Är det inte du som brukar flyga i ekonomi?
HBO/Basic economi - med Iberia får du ta med en gratis väska om du har status Sapphire/Emerald.
Ha, ha. Jo jeg flyver i alt - selv i forklædning :) Jo, jeg flyver ofte økonomi for at 1. spare og 2. vedblivende at kunne elske og værdsætte business. Mine F's kan tælles på 1 hånd. Men på QR er jeg iflg. deres statistik oppe på 72% i business. Premium economy har ofte skuffet mig - især fordi man ikke kan få armlænene op og lægge sig ned på tværs - man er bogstavelig talt "fanget af konceptet"...
 

pep

Medlem
Det blir nog ännu svårare för @pep att flyga med IBERIA då enda Asienlinje de har är Madrid-Tokyo.
Tak, men jeg tror det er bedre at flyve med Iberia efter @henrik l 's opskrift: e.g. flyve fra SØ-asien til FCO - derfra videre til CPH via MAD
Mht. BA: gælder indenrigs i UK også som "legs"? Da kan man vel flyve til en Engelsk by via LHR til Skandinavien - det må da være det billigste..?
 

Homer

Medlem
Det blir nog ännu svårare för @pep att flyga med IBERIA då enda Asienlinje de har är Madrid-Tokyo.

Shanghai är väl i Asien Iberia brings forward Shanghai route launch :: Routesonline

Men nu handlade det om att få ihop 4 segment, och då menar jag att det är behagligare att göra en tur via Madrid till
Sevilla, Malaga, San Sebastian osv. och ta sig ett glas vin och en lille en i solen än att åka via London till Leeds eller Glasgow och dricka byxljummen ale i deprimerande omgivningar.

Mht. BA: gælder indenrigs i UK også som "legs"? Da kan man vel flyve til en Engelsk by via LHR til Skandinavien - det må da være det billigste..?


Eller någon annan by via Madrid
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Jag visste inte att IBERIA flög till Asien. Tack.

Men nu handlade det om att få ihop 4 segment, och då menar jag att det är behagligare att göra en tur via Madrid till
Sevilla, Malaga, San Sebastian osv. och ta sig ett glas vin och en lille en i solen än att åka via London till Leeds eller Glasgow och dricka byxljummen ale i deprimerande omgivningar.
Just därför.
För @pep är det lättare att flyga 4 British Airways flygningar än 4 IBERIA flygningar pga sin hemmabas (Hue, Vietnam).
T ex Hong Kong/Bangkok-London-Köpenhamn T/R med British Airways blir det 4 segments.
Att ta sig till Shanghai eller Tokyo från Hue är det inte särskilt billigt.
 
  • Gilla
Reactions: pep

pep

Medlem
Vækker tråden igen for at meddele at jeg nu er gået over til BAEC og er begyndt at afvikle QR efter at jeg 1-3 blev nedgraderet til Guld. TP-pointene vælter ind selv fra billge økonomi klasser med MH hvor jeg intet fik med QR. UL giver foreløbigt TP og mileage til begge programmer, så der har jeg intet at klage paa....
 
Toppen