Senaste nytt

Bästa säte ombord SAS 321 LR

pswe

Medlem
Frågan har blivit aktuell då det blivit equipment change på en ToR Stockholm-Chicago i höst.
Vilken rad är bäst i business när vi är två som reser? Salongen är vidöppen så kan välja fritt just nu.
Om seat map stämmer är det 2+2 på udda rader och 1+1 på jämna.
Funderar mest på om rad 1 störs av galley eller om där finns något som gör skillnad mellan rad 1 o 3?
 

011430121

Medlem
Frågan har blivit aktuell då det blivit equipment change på en ToR Stockholm-Chicago i höst.
Vilken rad är bäst i business när vi är två som reser? Salongen är vidöppen så kan välja fritt just nu.
Om seat map stämmer är det 2+2 på udda rader och 1+1 på jämna.
Funderar mest på om rad 1 störs av galley eller om där finns något som gör skillnad mellan rad 1 o 3?
Är det en A321LR både dit och hem, prova både rad 1 och 3 samt skriv en reserapport så delger du din upplevelse till övriga på BC.
 

mha321

Medlem
Frågan har blivit aktuell då det blivit equipment change på en ToR Stockholm-Chicago i höst.
Vilken rad är bäst i business när vi är två som reser? Salongen är vidöppen så kan välja fritt just nu.
Om seat map stämmer är det 2+2 på udda rader och 1+1 på jämna.
Funderar mest på om rad 1 störs av galley eller om där finns något som gör skillnad mellan rad 1 o 3?

Det är väl tyvärr omöjligt för någon att veta eftersom flyget inte haft trafikstart ännu så ingen har någonsin åkt med det ännu. Det har väl inte ens kommit ut press bilder tror jag...
 

Mr Basic

Medlem
Jag vill minnas att jag läste ngt om Aer Lingus och att de har liknande layout och där rekommenderades rad 1 om man var 2 som reste (därav bokade jag 1D+F).
 
Nu blev en 321:a inlagd i augusti på EWR-ARN.

Mamma 321-200NX.PNG
 
Toppen