Senaste nytt

Bästa Radisson hotellet i London?

AtleFlyg

Medlem
Ok bokade det som en award för en framtida stay... verkade fått bäst reviews av hotellen i det området iaf.

Hoppas mest det är fräscht
 

Homer

Medlem
Gratis fredag i London, vilket hotell?
Följande är INTE tillgängliga: May Fair, Edwardian Hampshire, Edwardian Mercer street, Plaza Westminster bridge, PLaza on the River

Återstår följande (bra hotell viktigare än superläge)


Radisson Blu Edwardian Kenilworth Hotel

Radisson Blu Edwardian Berkshire Hotel

Radisson Blu Edwardian Bloomsbury Street Hotel

Radisson Blu Portman Hotel, London

Radisson Blu Edwardian Sussex Hotel

Park Plaza County Hall London

Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel

Park Plaza Sherlock Holmes London

Park Plaza London Riverbank

Radisson Blu Edwardian Vanderbilt Hotel

Park Plaza Victoria London
 

Homer

Medlem
De bygger ett nytt hotell vägg-i-vägg med Radisson Hampshire

Edwardian Hotels London Unveils London’s Deepest Hotel Basement in Leicester Square

LONDON, 17th February 2017: Today, Edwardian Hotels London celebrates the ‘Bottoming Out’ of its bold new development in Leicester Square. Developers have now reached the lowest point of more than 30 metres below ground level, making it the deepest hotel basement in London.
Edwardian Hotels London marks this milestone in partnership with project engineers, Arup, and project developers, McGee.
The £300m investment from Edwardian Hotels London, will open its doors in 2019 and will have a huge impact on this area of London, affirming the hospitality group as a key player within the capital for decades to come.
The site will include bars and restaurants, two Odeon cinemas, a banqueting suite and leisure facilities in the six levels below ground. Above ground, the hotel will offer 350 high quality rooms and suites.
To acknowledge today’s events, Edwardian Hotels London has also placed a time capsule in the basement area, containing blue prints, newspapers, and CGIs of the development.


t11566976.jpg


Hampshire är det till vänster, jag antar att det nya är det till höger som det står Odeon på
CGI_Image_-_Leicester_Square.jpg


CGI_Image_-_Odeon.jpg
 
Last edited:

011430121

Medlem
Läste denna tråd Ny bonustabell för bonusnätter Radisson | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
Kommer nog att få aggressiva kommentarer att jag skall läsa bättre i tråden, men jag fick en chock när jag läste om det nya poängkostnaderna i London på Radisson Hotellen jag saknade Radisson (SAS) Portman, är det inte längre ett Radisson Blue?
Nostalgi, när jag hade samlat ihop mina först SAS Eurobonus poäng så utnyttjade jag dessa till en bonusnatt på just det hotellet.

Tycket detta med SAS poäng var helt fanstatisk, det har blivit några miljoner poäng sedan dess!
 
Toppen