Senaste nytt

Bästa Radisson hotellet i London?

miramax

Medlem
Ica har det i alla sina kassor, nya icabanken kort är alla kontaktlösa. Sen tar inte alla icabutiker emot AMEX om jag inte har helt fel.

Nästan alla ICA-butiker tar AMEX är min erfarenhet. Tyvärr tar de bara sina egna kort för kontaktlös betalning verkar det som. Någon som lyckats betala med annat kontaktlöst kort på ICA?
 

Brandten

Medlem
Två nätter på Westminster förra veckan. Riktigt bra hotell och ett av få med spa/pool vilket vi värdesätter när vi bor någonstans.
 

jumbooze

Medlem
Bodde på Radisson Edwardian vid Seven Dials, tyckte det var trevligt läge då jag hade syrran med mig och det var hennes första besök i London och bra användning av poäng
 
Jag brukar bo på Radisson Blu Edwardian Kenilworth Hotel vid British Museum. Det är inte världens bästa hotell, men tycker att priset är helt ok för det läget, bara minuter från Tottenham Court Road och hyfsat nära Holborn för Piccadilly Line till/från Heathrow.

För övrigt så ser jag i trådden att många nämner att de bott på "Edwardian", det är alltså inte ett specifikt hotell utan någon slags underkedja till Radisson Blu..
 

jumbooze

Medlem
Jag brukar bo på Radisson Blu Edwardian Kenilworth Hotel vid British Museum. Det är inte världens bästa hotell, men tycker att priset är helt ok för det läget, bara minuter från Tottenham Court Road och hyfsat nära Holborn för Piccadilly Line till/från Heathrow.

För övrigt så ser jag i trådden att många nämner att de bott på "Edwardian", det är alltså inte ett specifikt hotell utan någon slags underkedja till Radisson Blu..
Glömde vad den hette därför skrev jag den vid Seven Dials ;)
 
Toppen