Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

Diskussion i 'Star Alliance' startet af Andreas Ekman, 18 Juli 2018.

1. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

By:
    Malmö
    Land:
    Sverige Sverige
    Bra där, BC skall aldrig bortprioriteras, du är en mönster-BC:are :)

Dbodenfo, samet, NotRyan og 4 andre synes godt om dette.
  2. aikelo

aikelo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    OT: bokade min allra första award på jobbtoan för 3 veckor sen

Dbodenfo, NotRyan, ludde og 3 andre synes godt om dette.
  3. Man ska inte underskatta jobbtoan hah..

aikelo synes godt om dette.
  4. Catfishman

Catfishman Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Noterar att det går segt att refresha awards, och att även united sida "hänger" när den ska ladda resultat, det kanske är problem med bakomliggande infrastruktur ?

5. Catfishman

Catfishman Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Funktionen "Trips" verkar inte längre fungera b.t.w, "origin zone" går ej att välja listan är blank? Safari 13.x, OS X 10.14

6. TrickyRick

TrickyRick Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi har haft lite strul med United på sista tiden, förhoppningsvis blir det bättre framöver.

Fixat nu!

Mattias Holmén synes godt om dette.
  7. Catfishman

Catfishman Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Tack för uppdateringen! Jag var dock inne och kollade nyss och nu är resultatsetet på "Trips" tomt oavsett kriterier, verifierade t.ex MUC-JFK närmsta veckan... Samma sak på iOS som Safari desktop. Söka resor etc funkar bra inkl refresh (är diamond)

8. TrickyRick

TrickyRick Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp, där var tydligen mer som var fel. Jag fixade en grej lite snabbt innan jag gick och la mig men kollade uppenbarligen inte tillräckligt noga!

9. Thornado

Thornado Medlem

Alaska Airlines Mileageplan har nyligen lagt till SQ som partner, och i deras onlinebokningsverktyg går det att hitta award med SQ F (åtminstone intra-Asien och till/från Nordamerika, vet inte om det funkar till Europa), så kanske det går att extrahera information därifrån.
    I och med att Alaska inte är *A utan de har något annat avtal med SQ så antar jag att risken är ännu större att tillgången som visas där inte är detsamma som Eurobonus kan se, men en viss indikation borde det ju vara (och dessutom vore det praktiskt att ha denna info i Awardsfares inför när jag ska försöka boka SQ F med mina Alaska-miles).

Johan Gott, BjörnHed, Canadien og yderligere 1 synes godt om dette.
  10. Hans Christian

Hans Christian Ny medlem

Land:
    Norge Norge
    Yes. Virker som om Alaska miles har tilgang til samme inventory som EuroBonus. En integrasjon her ville vært gull

pqvst synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!