Senaste nytt

Avis kampanj 5000 poäng till Eurobonus. Boka 1 November - 31 december 2018

M@GNÜS

Medlem
Asked and answered a thousand times before...

Det handlar om debitering. Du måste bli debiterad för tre dygn, det vill säga ha bilen lite mer än två dygn plus eventuell graceperiod.

Jo, men jag behöver bilen i 1 dygn och 18 timmar... kan jag boka 3 dygn och lämna tillbaka tillbaka bilen tidigt... pengamässigt är det samma kostnad...
 
Jo, men jag behöver bilen i 1 dygn och 18 timmar... kan jag boka 3 dygn och lämna tillbaka tillbaka bilen tidigt... pengamässigt är det samma kostnad...

Det SKA inte gå, men det KAN göra det ifall du pratar med personalen, och de håller bilen i 7 timmar innan de matar in i systemet att den är återlämnad. Men det är inget du kan förutsätta eller kräva, utan är beroende av att någon i personalen har möjlighet och är villig att göra dig en tjänst.
 

Krotan

Medlem
Märk väl att det inte var begränsning på tre hyror ursprungligen!! Så om du bokade 3+ hyror innan de ändrade villkoren så får du poäng för alla bokningar.

Var det någon som hann screenshota ursprungsvillkoren?
Jag gjorde mina bokningar direkt när kampanjen släpptes och såg inget om tre hyror, men trött i nattmössan glömde jag såklart att ta bild på villkoren :/
 
Toppen