Senaste nytt

Avis kampanj 5000 poäng till Eurobonus. Boka 1 April - 31 Maj 2019

pswe

Medlem
Nån som fått rätt poäng på den här? Jag fick in 1500...blir att maila.

Avis svarade efter en dryg vecka och redan innan mailet hade jag sett poängen på sas-kontot, fick dessutom 500 mer än jag hade räknat med, så slutet gott allting gott.
 

JochenS

Medlem
AVIS i Norrköping hade aldrig sett en liknande voucher än mindre hört talas om eurobonuspoäng, men efter säkert i 10 minuters knappande på datorn lyckades han få in koden från vouchern. Naturligtvis kom det ändå bara in 1500p, så nu har jag skickat ett e-post till AVIS och hoppas på snabb justering.
 

Combo

Medlem
Hyrde bil i Tallinn vecka 21. Hade läst om era erfarenheter i detta forumet, så jag var förberedd på att få stå på mig. Tur det, för de hade aldrig sett en sådan voucher tidigare. Men på 10min hade de 2 personerna bakom disken "löst det", och garanterade att allt var rätt inknappat i systemet.
Nu har poängen kommit, 1000st. Får bli ett mail till Avis även från mig.
Är någon av mailadresserna till Avis bättre/sämre?(den enda kontakt jag haft med Avis tidigare har varit för en status match)
 

JochenS

Medlem
Hyrde bil i Tallinn vecka 21. Hade läst om era erfarenheter i detta forumet, så jag var förberedd på att få stå på mig. Tur det, för de hade aldrig sett en sådan voucher tidigare. Men på 10min hade de 2 personerna bakom disken "löst det", och garanterade att allt var rätt inknappat i systemet.
Nu har poängen kommit, 1000st. Får bli ett mail till Avis även från mig.
Är någon av mailadresserna till Avis bättre/sämre?(den enda kontakt jag haft med Avis tidigare har varit för en status match)
Jag använde customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com, som andra verkar varit lyckosamma med.
 
Här är kupongen ifall någon behöver den. "In CPN enter MEAA04"
Rätt kod ska vara MEAA045, du tappade en femma på slutet där. Jag skrev ut kupongen och på SFO så blev AVIS glada över att få lägga till en kupongkod.

Fick också en mycket lik voucher i kuvertet med eurobonus-guldkortet (fast det stod lite om guld i brödtexten på vouchern) men det är inte samma kupongkod på den så den blir det nästa tur. Inget om något begränsat antal där. 5000p även där.
 

hallgren

Medlem
Prövade kampanjen i Palma förra veckan. Personalen kände till vouchern och knappade snabbt in koden.
Lämnade bilen i Torsdags och fick in poängen i söndags :)

Låter hoppfullt. Jag hämtade bilen på PMI tidigare idag. Vouchern togs emot och fylldes i, men han sa att han inte hade sett den förut.

Bokade en typ c, ”Seat Leon eller liknande”, fick en BMW 118. Nöjd hittills.
 
Toppen