Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

NotRyan

Medlem
Vi får väl se hur det går. Dom köpte ju omsättnings/försäljningsökning och ett börsnoterat företag är känsligt för om det skulle börja gå bakåt.
 

Non-stop

Medlem
Fick en Avis voucher tillsammans med mitt Eurobonus silverkort som ska ge 3000 poäng vid nästa hyra. Jag har en hyra bokad via den här 10000 poängskampanjen. Vågar man lämna vouchern oxå och räkna med 13000 poäng eller riskerar man att bara få 3000 då. Någon som har testat tidigare?

Svarar på min egen fråga. Testade att använda vouchern på en 10000 poängshyra i mitten av december och fick mina 10000 poäng för den. Några poäng för vouchern har fortfarande inte dykt upp 3 månader senare så jag antar att det inte funkade.
 

palmen

Moderator
Sista bilen på denna kampanjen återlämnad. Vemodigt. Personalen nämnde att det är en ny kampanj på väg för sommaren, men endast 5k poäng. Helt OK om man ändå behöver bil men spökbilens tid är nog förbi.
Det är fortfarande ett billigt sätt att köpa poäng jämfört med andra alternativ. Men långt ifrån lika fördelaktigt som innan. Behöver man toppa upp kontot lite nu när man får färre poäng för billigt flyg så kan det vara ett alternativ.
 

Canadien

Medlem
Det är fortfarande ett billigt sätt att köpa poäng jämfört med andra alternativ. Men långt ifrån lika fördelaktigt som innan. Behöver man toppa upp kontot lite nu när man får färre poäng för billigt flyg så kan det vara ett alternativ.
Mja, beror väl på lite vart man bor. Just nu är priserna för 3-dagarshelg i Juli på Klaraberg och Globen 1,016:- som EBD så då är det billigare att köpa de 5k direkt från moderskeppet för en tusenlapp jämnt.

Man om man chansar på att stationen tillåter spökbilar så kan man ju boka t ex Växjö för 536:- :)
 

Meazza

Medlem
10,000 Extra Points

Terms & Conditions:

1. Promotion is strictly only valid for reservations created via www.avisworld.com/EuroBonus
2. Only valid for reservations taking place between 9th April - 15th April 2018 and rentals taking place between 14th April 2018 – 30th March 2019
3. SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA and Canada.
4. 10,000 Extra points awarded for any rentals of 3 days or longer and minimum of Car Group C
5. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days
6. May not be used in conjunction with any other coupon or promotions
7. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply
8. See www.avisworld.com/EuroBonus for full terms and conditions
Kampanjen avslutas ju på lördag (30 mars). Behöver bilen vara återlämnad då eller räcker det med att den är utcheckad innan kampanjen tar slut?
 

palmen

Moderator
Mja, beror väl på lite vart man bor. Just nu är priserna för 3-dagarshelg i Juli på Klaraberg och Globen 1,016:- som EBD så då är det billigare att köpa de 5k direkt från moderskeppet för en tusenlapp jämnt.

Man om man chansar på att stationen tillåter spökbilar så kan man ju boka t ex Växjö för 536:- :)
Förutsätter ju såklart att det finns att få tag på för 550-700 kronor.
Utomlands kan det ju vara ännu billigare, får kanske bli kompis med några nere i Spanien.
 

Nikje

Medlem
Kampanjen avslutas ju på lördag (30 mars). Behöver bilen vara återlämnad då eller räcker det med att den är utcheckad innan kampanjen tar slut?
Jag har min sista bil med utcheckning på fredag 29/3 och återlämning på måndag 1/4. Jag kommer hänvisa till den här informationen från Avis OM det inte kommer några poäng.. Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018 | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Toppen