Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 21- 30 augusti 2018

aikelo

Medlem
Försöker boka nu men får bara detta:
avis.jpg
Då har jag även testat datum som dyker upp på Eurobonusexpert?
 

NyfikenGrau

Medlem
Försöker boka nu men får bara detta:

Har du provat andra stationer då? Vissa har varit helt hopplösa för mig, inte bara med Avis. Ett lysande exempel är Hyllie vid första svenska stoppet efter Kastrup, skulle vara perfekt för mig men hittar aldrig något där vare sig med Avis eller Hertz.
 

aikelo

Medlem
Har du provat andra stationer då? Vissa har varit helt hopplösa för mig, inte bara med Avis. Ett lysande exempel är Hyllie vid första svenska stoppet efter Kastrup, skulle vara perfekt för mig men hittar aldrig något där vare sig med Avis eller Hertz.
Får samma vart jag än testar. Får väl göra ett försök vid sängdags.
 

Homer

Medlem
Någon som minns hyresperioden för den här kampanjen? @palmen ?

Jag satt alldeles nyss och irriterade mig på att Palmen som startat tråden inte tagit med reglerna
efter en del letande hittade jag dem här i en annan tråd:
Förhoppningar om nya SAS/Avis kampanjer | Sida 4 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

2. Only valid for reservations taking place between 21st August – 30th August 2018 and
rentals taking place between 24th September 2018 – 5th June 2019
 

Meazza

Medlem
Jag satt alldeles nyss och irriterade mig på att Palmen som startat tråden inte tagit med reglerna
efter en del letande hittade jag dem här i en annan tråd:
Förhoppningar om nya SAS/Avis kampanjer | Sida 4 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

2. Only valid for reservations taking place between 21st August – 30th August 2018 and
rentals taking place between 24th September 2018 – 5th June 2019
Lysande detektivarbete!

Jag sitter med tre bokningar inom denna kampanj och skulle behöva flytta en till ett senare datum. Men då vet jag att 5 juni gäller. :)
 

hedgehog

Medlem
Jag satt alldeles nyss och irriterade mig på att Palmen som startat tråden inte tagit med reglerna
efter en del letande hittade jag dem här i en annan tråd:
Förhoppningar om nya SAS/Avis kampanjer | Sida 4 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

2. Only valid for reservations taking place between 21st August – 30th August 2018 and
rentals taking place between 24th September 2018 – 5th June 2019

Villkoren är skärmdumpade på svenska i inlägg 98 i tråden. Där anges specifikt utcheckning senast den 5 juni 2019 - vilket jag antar betyder att man enligt bokningen senast måste hämta ut sin bil 5/6, och alltså kan återlämna den till avis senare än så.

 
Last edited:

hedgehog

Medlem
Av andra skäl var jag inne och läste i Avis allmänna villkor. Där definieras in- och utcheckning rakt av enligt följande.

3. Hyresperiod. Du ansvarar för bilen och eventuella tillval under hela hyresperioden.

Din hyresperiod börjar när du hämtar (”utcheckning”) bilen och avslutas när vi bekräftar att vi har bilen och nycklarna (”incheckning”).

Du måste återlämna bilen under kontorstid, till ett återlämnings-ombud på den överenskomna uthyrningsstationen för återlämning. Om du väljer att återlämna bilenutanförkontorstidelleromdulämnaruthyrningsstationeninnanvicheckarin bilen, gör du det på egen risk och förblir ansvarig för den tills den är incheckad.
 
Toppen