Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 21- 30 augusti 2018

NyfikenGrau

Medlem
Som vanligt vid sådana här kampanjer kan det vara bra att kolla igenom hyrbilskategorierna noggrant. I Sverige är kategori G/Opel Astra de billigaste jag hittar, även om det bara diffar på en eller två hundralappar mot D på en 4-dygnshyra.
Är det förresten någon som lyckats få kategori F (Opel Corsa)? Den torde ju vara klart billigast om man hittar den, men jag har inte hittat den på någon station oavsett datum, tid, hyrlängd osv.
 

fcx

Medlem
Jag är fast i hyrbilsträsket...

Ikväll blev det tre bokningar.

Avis Bromma tar 1454 kr om man bokar fredag 0900 till Måndag 1000. Det blev två bokningar, en till hösten när jag vet att jag behöver ha bil och en till nästa sommar när jag gamblar på att jag förmodligen har behov av bil. Sen en bokning i USA, där prisläget är roligare. 2315 SEK för en SUV en hel vecka nästa vår.

Det läggs till de fyra kvarvarande AVIS-bokningarna från förra kampanjen och de åtta som redan är avklarade. 150000 poäng, dvs 2½ ToR till USA i business. Till på köpet har jag blivit tjenis med Aviskillen i Bromma, man kanske ska bjuda med honom på en resa som tack?
 

palmen

Moderator
Det läggs till de fyra kvarvarande AVIS-bokningarna från förra kampanjen och de åtta som redan är avklarade. 150000 poäng, dvs 2½ ToR till USA i business. Till på köpet har jag blivit tjenis med Aviskillen i Bromma, man kanske ska bjuda med honom på en resa som tack?
Han ringer mig varje vecka och undrar om jag ska ha bilen :)
Borde åka över med lite taggar och en BC-tårta eller liknande.
 
Toppen