Avis kör en ny 10.000 Eurobonuskampanj

Diskussion i 'Lejebiler' startet af Robert_E, 18 August 2020.

1. Renato

Renato Medlem

Någon som kan hjälpa mig jag hittar inte på appen eller hemsidan, vart mitt EBB nr är reggad. Vill dubbel kolla innan jag bokar.

Någon som vet?

2. Thefish

Thefish Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kontor: Avis Malmö C
    Bokat via: one.avisworld.com
    Bokade: D klass
    Gratis uppgradering: Ja
    Fick: Volvo XC60 (800 mil på mätaren)
    Status: EBS

Nu hoppas vi bara att de extra 10.000 poängen också trillar in som de ska.

aruba1 synes godt om dette.
  3. Flytoheaven

Flytoheaven Medlem

By:
    Västerås
    Land:
    Sverige Sverige
    Någon annan som stött på detta problem? Har pratat med stationen och dom har bilar under valda datum.

Attached Files:

• avis.jpg
      avis.jpg
      File size:
      125,3 KB
      Visninger:
      79
  4. Delayed

Delayed Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varför skulle den inte gälla en helg på lanstället?

Normalt anses man inte bo på sitt lantställe och tar man en helg där borde väl försäkringen gälla, eller?

5. MrRob

MrRob Medlem

By:
    Halmstad
    Land:
    Sverige Sverige
    Tråkigt att kampanjen bara gäller i norden. Någon som känner till någon bra kampanj för hyrbil i Spanien med Avis, Sixt eller Hertz?

6. Berglund

Berglund Medlem

By:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Du är välkommen att argumentera tripp till lantstället med försäkringsbolaget.

Normalt brukar man inte behöva ”förboka” en övernattning på sitt eget lantställe. Därmed uppfyller du inte kravet på ”minst en förhandsbokad övernattning”. Försäkringsbolaget har tidigare också nekat ”gratisövernattningar” och har hävdat att det endast är (med kreditkortet) betalda övernattningar som räknas, även om det inte står i villkoren att det måste vara just ”betald övernattning”.

GMTmax og pswe synes godt om dette.
  7. Homer

Homer Medlem

8. Delayed

Delayed Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du har säkert rätt i att de skulle "krångla" men vore det aktuellt skulle jag absolut inte lägga mig platt utan vidare. Vi pratar här om en resa inom Sverige med genomförd övernattning på annan plats än bostadsorten och då termen "förbokad" är minst sagt luddig skulle jag definitivt hävda att försäkringen gäller.

9. Bankiren

Bankiren Medlem

By:
    Malmö
    Land:
    Sverige Sverige
    ”Förbokad” är absolut en luddig term. När vi åker till mina föräldrar i Norrland, är den övernattningen då ”förbokad”. Jag har i alla fall inte räknat med försäkringen, även om man kanske skulle kunna argumentera för det.

10. Delayed

Delayed Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det ett överraskningsbesök eller vet de i förväg att ni ska komma? :) I det senare fallet har ni innan resans påbörjas avtalat med någon om (minst) en övernattning på annan plats än er hemort och därefter genomfört övernattningen. Absolut en förbokad övernattning skulle jag påstå.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!