Senaste nytt

Avis kör en ny 10.000 Eurobonuskampanj

Thefish

Medlem
Jag har haft en drabbning med Avis sen augusti/september på två hyror a 10.000 eb poäng. Igår kom senaste svaret; jag får en hyra på kampanjen. Inte den andra då den inte är korrekt bokad... ehhh jag bokade dom samtidigt...
konsensus är att jobbet och irritationen jakten på uteblivna poäng medför att i framtiden inte kommer att använda mig av Avis kampanjer, inte heller rekommendera någon att använda dom för sinnesfridens skull.
 

Nimbus

Medlem
Hur får man ens svar från Avis? Bokade en 4-dagars i slutet av augusti, fortfarande inga poäng. Har bifogat min bokningsbekräftelse och frågat om poäng till både customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com och cs.se@avis-europe.com men det är helt radiotystnad från deras sida. Mailade i mitten av november och på julafton mailade jag igen till bägge adresserna och bad dem svara. Så sjukt irriterad när vi egentligen bara behövde bilen i 2 dagar men bokade 4 bara för poängens skull. Blir sista gången vi bokar via Avis!
 

pswe

Medlem
Hur får man ens svar från Avis? Bokade en 4-dagars i slutet av augusti, fortfarande inga poäng. Har bifogat min bokningsbekräftelse och frågat om poäng till både customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com och cs.se@avis-europe.com men det är helt radiotystnad från deras sida. Mailade i mitten av november och på julafton mailade jag igen till bägge adresserna och bad dem svara. Så sjukt irriterad när vi egentligen bara behövde bilen i 2 dagar men bokade 4 bara för poängens skull. Blir sista gången vi bokar via Avis!

Plötsligt händer det. Har försökt ha en dialog med Avis gällande två hyror i september. Första försöket var via customerservice mailen där jag först fick ett svar inom några dagar, som var felaktigt, därefter total tystnad trots att jag återkommit via ärendenummer i mailet.
Testade att starta ett ärende med cs.se i början av december. Efter tystnad kom idag plötsligt svar på båda mina ärenden med cirka 4 timmars mellanrum. Svaren i sig är lika, men i det ena skickas det med en voucher på EUR 15 som ursäkt för långsam handläggning.
Återstår nu bara att se poängen landa på Eurobonuskontot.
 
Toppen