Avis (Generell diskussion)

Diskussion i 'Lejebiler' startet af Double Trouble, 19 Juli 2018.

  1. pswe

    pswe Medlem

    By:
    ARN / CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Gjorde precis en bokning och raden för Wizard nummer saknas fortfarande.
    Testade modify tipset enligt ovan. När bokningen då tas fram är mitt Wizard-nummer ifyllt redan. Kollar i appen och där finns bokningen.
    Jag antar att Avis länkar ihop med hjälp av mailadressen.
     
  2. SilverJonten

    SilverJonten Medlem

    By:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Mina problem i frågan fortsätter.
    Vid uthämtning igår på VIE flygplatsen så var inte mitt wizard nr inlagt igen trots att jag i torsdags pratat med Avis om detta och de satt det var inga problem allt var nu korrekt efter manuell inblandning.
     
  3. Homer

    Homer Medlem


    Nu är den tillbaka
     
    SilverJonten og pswe synes godt om dette.
  4. SilverJonten

    SilverJonten Medlem

    By:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Fick faktiskt svar av Avis för nån vecka sen i denna frågan.
    Var tydligen IT problem so, gjort att det försvunnit. De tackade för påpekandet och skulle åtgärda det.
    Och i fredags vid bokning av bil så var det så. Bra Avis.
     
    Tamas, pswe og Berglund synes godt om dette.
  5. varva77

    varva77 Medlem

    Hur lyckas du få igång en dialog? Har registrerat men inget har hänt på bra länge så tänkte nu höra av mig igen men svarar jag på mailet jag fick då jag registrerade blir det "No reply" och hittar ingen annan adress att skicka till.
    Är så fruktansvärt trött på att hålla på att jaga poäng som inte kommer in och jag borde ju egentligen bara gå vidare... samtidigt har man ju använt sig av dem just för poäng så vill inte att de ska slippa undan... :)
     
  6. pswe

    pswe Medlem

    By:
    ARN / CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag brukar maila cs.se@avis-europe.com
    Autosvar med ett ärendenummer brukar följa.
    Efter någon vecka kommer sedan svar på antingen Norska eller Svenska.
    De gånger svaret dröjt längre än fyra veckor har jag svarat på mailet med ärendenumret och bett om förklaring kring vad som händer.
    Tröttsamt att det inte fungerar som sagt, men det är för mycket poäng totalt sett för mig att bara låta det vara.
    Upplevde för övrigt en ny variant med deras konkurrent Hertz i veckan. Efter en mailväxling gällande en kampanjhyra som bara gett vanlig intjäning drogs det helt plötsligt bort poäng från SAS kontot…nån i kedjan verkar ha gjort ett teckenfel…
     
    varva77 synes godt om dette.
  7. varva77

    varva77 Medlem

    Tackar, försöker med den.
    Haha, lyckats överträffa sig själva....
     
  8. maswan

    maswan Medlem

    By:
    Ume
    Land:
    Sverige Sverige
    Tydligen är Avis i Umeå nerlagt nu (men hemsidan är rätt seg på att uppdatera den statusen), är det fler ställen i Sverige som har blivit nerlagda nu? Och nån som har hört rykten om om/när de kan tänkas öppna upp igen?
     
  9. Bridgeman

    Bridgeman Medlem

    By:
    Sundsvall
    Land:
    Sverige Sverige
    Även AVIS Sundsvall nedlagt.
     
  10. andreas

    andreas Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Hoppas att någon av er har koll på följande:

    - envägshyra med AVIS, lämning Stockholm City (Klarabergsviadukten). Sker lämning på kontoret eller hänvisning till något garage? Och behövs det i så fall kod till garaget?
     

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!
×