Avis, Eurobonus boknings sida kan inte boka

Diskussion i 'Lejebiler' startet af SilverJonten, 5 August 2020.

  1. SilverJonten

    SilverJonten Medlem

    By:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Nån mer än jag som har problem att boka bilar via Avis & SAS Eurobonus
    länken?
    Får bara upp att det blir något fel.
    Klickar på Diamond och får denna när jag valt datum etc.
    2 veckor i rad nu.

    upload_2020-8-5_21-9-26.png
     

    Attached Files:

  2. HCW

    HCW Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har sett samma, som jag minna även i appen för vissa datum utan att ha klurat ut vad som strular.
     
  3. samet

    samet Medlem

    By:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Haft liknande strul. Byt hyresställe, datum osv... när du väl kommit vidare till "Välj bil" sidan kan du överst ändra dina sökparametrar och få det att fungera.

    Haft mycket strul med det, speciellt nu i sommar. Något som inte står rätt till i kod eller databas.
     
    SilverJonten synes godt om dette.
  4. SilverJonten

    SilverJonten Medlem

    By:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Tack.
    Ska testa detta imorgon. nån som har någon bra mail adress att påtala den issuen till hos Avis. Tänker nämligen inte sitta i telefonkö hos dem igen.
     

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!
×