Senaste nytt

AVIS: 10,000 Eurobonuspoäng - boka 2-14 jan. hyr 1/2 - 31/8 2019

FFlash

Medlem
Hur skulle man skriva sitt EBD nummer på reservervationen så att det blir rätt på en gång och undviker besvär med poängkreditering?
EBD123456789 eller 123456789?
Grazie
 

JacobGBG

Medlem
Gick från exalterad till grovt besviken när jag läste villkoren. Är glansdagarna för snabba poäng via Avis över efter de uppenbara rusher de måste noterat föregående år?
 

CoooC

Medlem
Gick från exalterad till grovt besviken när jag läste villkoren. Är glansdagarna för snabba poäng via Avis över efter de uppenbara rusher de måste noterat föregående år?

Jag tror och hoppas att det kan dyka upp bra och prisvärda kampanjer. Dock med en begränsning att kampanjen bara får nyttjas X antal gånger.
 

chazzie

Medlem
Jag tror och hoppas att det kan dyka upp bra och prisvärda kampanjer. Dock med en begränsning att kampanjen bara får nyttjas X antal gånger.

Förhoppningsvis kommer det något liknande, t.ex. max 2 eller 3 hyror per kund är bättre än ingenting, nu har jag en bonusresa bokad innan poänghöjningen, men jag har så klart en till bonusresa i siktet, men den gick från 140k -> 165k så jag måste få in lite extra pinnar skyndsamt, gärna inom 6 månader, men eventuellt blir det en betalresa mellan de tu... om inte AVIS steppar upp :)
 
Toppen