McFace
Medlem
Lämnade in kupongen vid hämtningen. Efter mycket om och men och kanske meddelade agenten glatt att kupongen var aktiverad.
Inga poäng trillar in, och vid efterkontroll kan jag konstatera att ingen kupongkod är inlagd.
Ringer in till kundtjänst som med en dåres envishet hävdar att jag borde ha lagt in kupongen vid bokningstillfället, men lovar att lägga upp ett ärende och att svar kommer "inom 15 dagar".
Andra gången jag hyr av Avis med Eurobonuskupong, och andra gången jag är tvungen att efterlysa poängen. 100% kundnöjdhet! Är det normen att man ska behöva bråka sig till poängen? Tröttsamt.
Inga poäng trillar in, och vid efterkontroll kan jag konstatera att ingen kupongkod är inlagd.
Ringer in till kundtjänst som med en dåres envishet hävdar att jag borde ha lagt in kupongen vid bokningstillfället, men lovar att lägga upp ett ärende och att svar kommer "inom 15 dagar".
Andra gången jag hyr av Avis med Eurobonuskupong, och andra gången jag är tvungen att efterlysa poängen. 100% kundnöjdhet! Är det normen att man ska behöva bråka sig till poängen? Tröttsamt.