Senaste nytt

Avbokade bonusresor

Ano

Medlem
Jag kommer idag avboka en resa med plats 30A på:
ARN-HKG, SK963, 12 Feb.

Om någon är bokad i economy på den flighten och vill hänga på låset för att ta den platsen.
 

Ano

Medlem
Samtliga

Skriv gärna ut vilka flygbolag och flight-nummer bokningarna gäller, då det inte på något sätt är underförstått.

Även om jag anar att väldigt många av bokningarna är med SAS-metall.
 
Samtliga

Skriv gärna ut vilka flygbolag och flight-nummer bokningarna gäller, då det inte på något sätt är underförstått.

Även om jag anar att väldigt många av bokningarna är med SAS-metall.
Kan bara svara för mig själv, mig veterligen är det bara SAS som flyger direkt Köpenhamn - New York.
 

Agö

Medlem
Kan bara svara för mig själv, mig veterligen är det bara SAS som flyger direkt Köpenhamn - New York.

Norwegian flyger den sträckan. Nu har dom ingen business, men vissa kallar det business att sitta där framme hos dem.

Aha, med businesskabin också?

Edit: fusk att ändra medan jag svarar ;)
Delta flyger också, dock endast på sommaren. I år 25 maj till och med 4 september.
 

Ano

Medlem
Kan bara svara för mig själv, mig veterligen är det bara SAS som flyger direkt Köpenhamn - New York.

Tänkte inte så mycket för egen skull, men finns nog en del läsare/poängsamlare som inte är lika insatta.
Eftersom vi är såpass bra att använda flygplats/-bolags-förkortningar annars på forumet så känns det inte så dumt att skriva ned all denna aktuella information i en tråd vars enda syfte är att upplysa om just information knutet till specifika flighter.

Ju tydligare, desto bättre för oss alla var min tanke. Ha en fin kväll :)
 
Toppen