Senaste nytt

Austrian, seat reservation med familj?

FredrikW

Medlem
Hej!
Jag ska med familjen till Klagenfurt och austrian verkar vara det naturliga valet och tanken är att köpa billiga ekonomibiljetter för pengar. Det jag är fundersam på är om det är risk att vi blir helt splittrade och barnen kan hamna själva om vi väljer ekonomivarianten utan advanced seat selection?
Vi har inget behov av incheckat bagage så det är mest bara seat selection vi skulle betal 2500 mer för.

Tack på förhand.
 

Attachments

  • 5623E406-E129-4BF3-A860-E76CDB1378F3.jpeg
    5623E406-E129-4BF3-A860-E76CDB1378F3.jpeg
    45,4 KB · Visningar: 211

Hachans

Medlem
Hej!
Jag ska med familjen till Klagenfurt och austrian verkar vara det naturliga valet och tanken är att köpa billiga ekonomibiljetter för pengar. Det jag är fundersam på är om det är risk att vi blir helt splittrade och barnen kan hamna själva om vi väljer ekonomivarianten utan advanced seat selection?
Vi har inget behov av incheckat bagage så det är mest bara seat selection vi skulle betal 2500 mer för.

Tack på förhand.

Det finns alltid en risk att bli splittrad, så vill ni vara helt hundra på att sitta tillsammans och öht ha något case om de splittrar er så boka säten.

Du kan också försöka kolla upp vad platsreservation på basic kostar som extratjänst (om det är möjligt).
 

011430121

Medlem
Förmodar att ni ligger på samma bokning, hur gamla är barnen, om det mot förmodan splittrar er, så kan ni säkert be någon pax att ni får byta plats.
 
Toppen