Senaste nytt

AMEX Platinum nu åter med Hilton Gold

ESGP

Medlem
Har Amex Platinum. Har inte bott tillnärmelsevis tillräckligt antal nätter för Hilton Gold föregående år. Efter uppdatering från Hilton fick jag automatiskt Gold igen, kul!
Har din profil uppdaterats för i år? Jag ansökte om Hilton Gold för ett par veckor sedan men min profil säger fortfarande ”Hang tight while we update the rest of the meter...” och jag är fortfarande vanlig Member.
 

Direktorn

Medlem
Har din profil uppdaterats för i år? Jag ansökte om Hilton Gold för ett par veckor sedan men min profil säger fortfarande ”Hang tight while we update the rest of the meter...” och jag är fortfarande vanlig Member.

Ja statusen har varit under uppdatering ett par veckor.
 

Resetokig

Medlem
Har alla brytpunkt vid årsskiftet? Behåller man guld i ett år till om stausen säger "Gold - Hang tight while we update the rest of the meter for the upcoming year"? Har för mig att man skulle trilla ner efter ett år om man inte gjorde något aktivt.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Canadien

Medlem
Har alla brytpunkt vid årsskiftet? Behåller man guld i ett år till om stausen säger "Gold - Hang tight while we update the rest of the meter for the upcoming year"? Har för mig att man skulle trilla ner efter ett år om man inte gjorde något aktivt.
Jag har tidigare trillat ned när det stått så och jag ej kvalat in förra året. Alla har bryt vid årsskiftet ja
 

ESGP

Medlem
Tack då får vi se vad som händer framöver. Går det att söka på nytt via amex eller ska man vara glad för det året man fick om man halkar ner?
Har funderat på samma sak men kan inte hitta någon info om att erbjudandet om statusmedlem på hotellkedjorna är en ”engångsgrej”. Borde vara att ansöka igen men väldigt intressant om någon har info om detta!
 

micke99

Medlem
Jag skaffade Amex Platinum Juni 2017, Och direkt Hilton Gold sen har jag ej bott så pass mkt att jag skulle behålla stausen men 2018 var de Gold och nu också Gold men står samma som er; Hang tight ..........

Får se vad som händer, Har en 2 dagars vistelse inbokad i Gdansk i Mars hoppas på Gold och därmed frukost :)
 

aldrighemma

Medlem
Vill bara berätta att mitt guld har blivit förlängt. Så verkar som hiltons guld status genom amex bara tickar på. För nu är de gold till 2020. Och hade 7 nätter i fjor och 3 året innan.
Vart ser du hur länge din status är gilltig, jag har letat på hhonors hemsida utan att hitta den infon.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen