Senaste nytt

AMEX - Dubbel värvningspoäng - ansök senast 5/5-2021

Fredde18

Medlem
Pling! Knappt två dygn efter ansökan ramlade 36k in hos frun som värvade mig. Nu är det bara att invänta kortet och sen se till att handla hem resterande 36k till familjekontot.
 

Mr Basic

Medlem
Efter 4 elitevärvningar och 1 premiumvärvning stänger vi denna kampanj.
Det bästa av allt: samtliga elite i ”poolen”
Hoppas ni alla får in fina färska poäng redo att spenderas när vi kan ut och resa igen.

/ En nöjd A380
36K x4 + 24K till dig i värvningsbonus och dubbelt in i ”poolen”? :eek:
(Förutsatt att spend-kraven uppfylls)
336K poäng totalt, imponerande! :)
 

A380

Medlem
Precis nu återstår den detaljen också. Med tanke på att mina po(o)lare vet vad som väntar så kommer omsättningen flyta på
 

Matore

Medlem
Värvade sambon till elite som spendat 20.000 men han vill inte behålla kortet eftersom han redan premium :)
1. De poäng som ännu inte är auto sweepade, förlorar han dom om kortet sägs upp mitt i månaden?
2. Hans välkomstpoänge har inte kommit ännu, kan de komma in även om han avslutat kortet? Jo jag vet att det är bäst att vänta men rent hypotetiskt?
 
  • Gilla
Reactions: JNH

FilipJ

Medlem
Värvade sambon till elite som spendat 20.000 men han vill inte behålla kortet eftersom han redan premium :)
1. De poäng som ännu inte är auto sweepade, förlorar han dom om kortet sägs upp mitt i månaden?
2. Hans välkomstpoänge har inte kommit ännu, kan de komma in även om han avslutat kortet? Jo jag vet att det är bäst att vänta men rent hypotetiskt?
1. Här är svaret nej.
2. Här är svaret högst sannolikt nej.
 

Linmet

Medlem
1. Här är svaret nej.
2. Här är svaret högst sannolikt nej.

Rätt säker på att Amex väntar 3 mån med att ge välkomstpoängen enligt villkoren numera (hände frugan på f.g. kampanj). Så man måste betala 3 mån-avgifter minst.

Har någon fått tidigare än så?

2 Elite och 1 Premium värvade. :)
 

FilipJ

Medlem
Rätt säker på att Amex väntar 3 mån med att ge välkomstpoängen enligt villkoren numera (hände frugan på f.g. kampanj). Så man måste betala 3 mån-avgifter minst.

Har någon fått tidigare än så?

2 Elite och 1 Premium värvade. :)
Bra värvat!
Nej, vi är nog många dock som fått senare än 3 mån ;)
 
Rätt säker på att Amex väntar 3 mån med att ge välkomstpoängen enligt villkoren numera (hände frugan på f.g. kampanj). Så man måste betala 3 mån-avgifter minst.

Har någon fått tidigare än så?

2 Elite och 1 Premium värvade. :)
Den jag började fick välkomstbonusen samma dag som hen uppnådde ditt spendkrav. Precis som det brukar vara.
 
Toppen