Senaste nytt

Amex Centurion nylanseras

MrRob

Medlem
...ser ingen nedsida med att beställa det och gillar jag inte det så använder jag inte det ...

Det har jag full förståelse för eftersom det erbjuds, hade säkert gjort samma sak själv (fast då ge bort det omgående) men det gör inte att jag förstår valet av armbandet från Amex sida. Kanske är det bara jag som är lite mer konservativ i vad jag väljer att bära.. :)
 
D

Deleted member 30163

Guest
Helt riktigt. Definitivt dumt utan att stänga av funktionen först.
undrar om det går :) NFC är ju passiv, sitter ju ingen dator direkt i armbandet. Gissar att man måste stänga av "kortet" i amex appen eller på annat sätt inaktivera det.
 

Dbodenfo

Medlem
Jag kunde inte låta bli att välja Kehinde Wiley x Trodde man fick välja på fler Prada armband, såg så ut på kampanjsidan.

Gissar inget kommer skickas tidigare än 23 mars så kanske dyker upp lagom till sommaren :)
Bra tajming dock med SLs besked om att blippa kort. Ska bli kul i sommar och ha på sig ett armband som man visar när det blir biljettkontroll.. :D

Ska dock bli kul att se vad paketet innehåller med "nylanseringen"

Frågan som ditt svar nedan var menad till var ett resultat av dålig läsning, jag läste "jag fick fälja på flera Prada armband på kampanjsidan" och inte vad du skrev. Varpå jag frågade "vad hade du för val av modeller på banden".

Sorry förstod nog inte frågan ?

Så förtydlingen av mitt inlägg är " jag hade valt löv designen på kortet om jag kunde, och kan du välja på olika modeller på armbandet? vilka då?" Men nu ser jag att det var då "finns bara en modell på armbandet".
 
Toppen