Senaste nytt

Amex Centurion nylanseras

Jag fick en länk till intresseanmälan idag - vad måste man ha för spend? Jag brukar få min andra "2-4-1" voucher redan i juni och min period är kalenderår, så min spend ligger över 500k - men det är ju fikapengar i Centurionmått.
 

taxvalp

Medlem
Jag fick en länk till intresseanmälan idag - vad måste man ha för spend? Jag brukar få min andra "2-4-1" voucher redan i juni och min period är kalenderår, så min spend ligger över 500k - men det är ju fikapengar i Centurionmått.

Mycket är höljt i dunkel kring detta men spenden i sig låter knappast som ett problem. Läs på om kortet och anmäl intresse om du vill ha det!
 
Jag fick inviten i alla fall, men 70k tar emot rätt hårt. Kanske skall börja flyga Air France oftare - dem är kung på slarva bort bagaget varje gång. En resa med familjen med försenat bage så har man årspremien. Får köra två resor första året :)
 

ISE

Ny medlem
Tackade ja på inbjudan till Centurion i veckan. Idag fick jag ett mail om att mitt medlemskap är färdigt om en månad. Efter det är jag inbjuden till ett välkomstmöte. Någon som vet något vad det här välkomstmötet innebär?
 

Sir Lemon

Medlem
Jag fick inviten i alla fall, men 70k tar emot rätt hårt. Kanske skall börja flyga Air France oftare - dem är kung på slarva bort bagaget varje gång. En resa med familjen med försenat bage så har man årspremien. Får köra två resor första året :)
”De” eller ”dom” men aldrig ”dem”.

Brukar va frulle/lunch där dem går igenom förmånerna, mkt trevligt.
”De” eller ”dom”.
 
Last edited by a moderator:
Någon som vet något vad det här välkomstmötet innebär?

Körs det digitalt så får du en presentation innan på mail som de går igenom. Troligtvis så har du redan gjort din research så är nog inte mycket nytt de berättar men ändå trevligt och bra ställe att passa på om man har några frågor.
 
  • Gilla
Reactions: ISE

Dbodenfo

Medlem
Tackade ja på inbjudan till Centurion i veckan. Idag fick jag ett mail om att mitt medlemskap är färdigt om en månad. Efter det är jag inbjuden till ett välkomstmöte. Någon som vet något vad det här välkomstmötet innebär?

Vad jag har förstått är det ett möte där de går igenom förmåner, frågor, och hur allt fungerar. Det finns tydligen lite förmåner som inte är så publika. Men rapportera gärna vad de säger - vore kul att få drömma lite.
 
Toppen