Amex Centurion nylanseras

Diskussion i 'Kreditkort' startet af Deleted member 30163, 26 Januar 2021.

1. CBI

CBI Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar @Johans00 och @direktörnSE för tips och information, fyllde i intresseanmälan om att uppgradera till Centurion och fick nu en inbjudan! Verkar därmed som detta fungerar rätt bra för den som är intresserad av att få en inbjudan!

Dbodenfo og Johans00 synes godt om dette.
  2. Kul! Då är det bara att önska dig lycka till med branschen kanske coolaste kort!

Sir Lemon og CBI synes godt om dette.
  3. grattis!
    Amex inser att fler ska erbjudas Amex och 60.000 till 65.000 i intäkter är ju inte dumt första året.

Marcusen, Dbodenfo og CBI synes godt om dette.
  4. Lord

Lord Medlem

Kunde inte motstå inbjudan och nyligen dök det upp ett diskret paket utan allt trams inuti som ibland kan ses på utländska forum. Bruksanvisning, kort och armband, thats it!

Attached Files:

Dbodenfo, EBGGOT, Big Birger og yderligere 1 synes godt om dette.
  5. Fresh Prince

Fresh Prince Ny medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Grattis måste jag säga då jag är avundsjuk!
    Får jag fråga om du fick inbjudan själv eller sökte du? Jag har själv haft Plat sedan 2009 och pendlat lite i spend beroende på skiftet från singel till familjefar. Vad är bästa tipset, om det nu finns ngt för få inbjudan? Antar inkomst inte spelar lika mkt roll då jag ligger väldigt högt/bra till

Dbodenfo og Sir Lemon synes godt om dette.
  6. samet

samet Medlem

By:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Anmäl intresse, är nog bästa sättet att få en inbjudan. Eller att be någon som är Centurion att reka dig.

Dbodenfo og Sir Lemon synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!