Senaste nytt

Amex Centurion nylanseras

D

Deleted member 30163

Guest
Okej, funkade fint för mig!
Fungerade perfekt för mig också, nu när jag lyckades lokalisera chippet.

Just i covid-tider så kändes det ju inte helt optimalt att stoppa in en hand i ett litet hål i ett plexiglas - det var inte så jag föreställde mig lösningen :)
 

CBI

Medlem
Gå till byt kort och anmäl intresse för Centurion där, har en bekant som fick en inbjudan den vägen.

Tackar för tipset, gick in och gjorde detta nu och får väll hoppas på en invite via denna väg också!

Går det inte att få limiten höjd med den historiken?

Jo det gick faktiskt efter dialog med kreditavdelningen fick jag den höjd med 70%!
 

Markus4

Ny medlem
Hej, jag sitter och provar Prada armbandet för första gången nu och det sitter galet tajt på handleden! Jag kan inte på något sätt påstå att jag har breda armar eller handleder, är det någon mer än mig som tycker det är för litet?
 
D

Deleted member 30163

Guest
Same here. Vissa tjejer måste väl få tre varv?
Jag når sista hålet på ena handen ok och på andra sitter det tajt

kan mycket väl tänka mig att en hel del inte ens får på sig det
 

Markus4

Ny medlem
Fast det går ju inte ha på sig det nu, det stryper ju handen, kan inte ska behöva vänta några veckor på att lädret ska bli mjukare kan jag tycka.
 
D

Deleted member 30163

Guest
Vad jag förstod så töjer det sig ganska mycket om man har det på sig - någon som har erfarenhet?
Nu är jag ingen expert på läder men att det skulle mjukna vid några dagars användning tror jag ju inte så mycket på. Inte heller att läder går att sträcka ut så mycket, men det beror väl på garvningsmetod? Som sagt va inte mitt expertisområde.
Men jag håller med dig @Markus4 det är inte direkt skönt att ha det runt armen nu. Jag kan ha det på höger som tur är, vänster är det sämre med. Där stryper det åt riktigt. Två NFC enheter på samma arm känns ju mindre bra dock.
 
D

Deleted member 30163

Guest
Någon som funderar lite på Samsungs kampanj? Är själv lite sugen på att köpa en TV då det tydligen fortfarande är vinter ute :)
 
Toppen