Senaste nytt

Alitalia MilleMiglia

Senator

Moderator
När man flyger inrikes med Delta får man lounge access då?, blev nekad till det när jag flög ifrån LAX till OAK tidigare I år

Tyvärr kör Delta/SkyTeam med att man enbart får lounge vid internationella resor, det vill säga bara om resan är kopplat till en internationell resa samma dag.
 

pep

Medlem
Tyvärr kör Delta/SkyTeam med att man enbart får lounge vid internationella resor, det vill säga bara om resan är kopplat till en internationell resa samma dag.
Samme dag betyder for VN-airlines 24 timer, så der er lidt flexibilitet. Men, det kræver Boarding Pass...
 

Charlie D

Medlem
Undviker i regel Sky Team, men ska nu ge mig ut på en longhaul trip med AirFrance. Jag har dock stora problem att lägga in mitt Millemiglia nummer (högsta statusen) på en bokning med AirFrance. Resebyrån lyckas inte och jag lyckas inte få det att fastna via AirFrance webbsida heller. Någon som har några tips?
 

EBGGOT

Medlem
Undviker i regel Sky Team, men ska nu ge mig ut på en longhaul trip med AirFrance. Jag har dock stora problem att lägga in mitt Millemiglia nummer (högsta statusen) på en bokning med AirFrance. Resebyrån lyckas inte och jag lyckas inte få det att fastna via AirFrance webbsida heller. Någon som har några tips?
Du måste lägga till "00" framför numret ...
 

Charlie D

Medlem
2 nollor framför numret och ditt nummer börjar väl med 0? det ska vara 10 siffror totalt

dessutom, använd Garuda:s eller Kenya Airways websidor ändra funkar inte på AF/KL:s

Tack! Där satt den. Homer och Garuda fixa biffen. Syns det likt Star Alliance på boardingkortet och i bokningen då att jag har Elite Plus?
 
Toppen