Senaste nytt

Accent 40% på valfri vara

mackan33

Medlem
Måste vara någon restriktion. Försöker köp RAINS weekendbag med ord.pris 599:-. Kan funka som träningsväska tänkte jag.

Fick också problem med den, tog en annan weekend bag och då visades rabatten men totalsumman oförändrad. Tog bort varan och lade till den igen så blev det korrekt.
 

GOTATH

Medlem
Tack för tipset! Blev en Samsonite Duopack för 1200 kr. Handtaget på min nuvarande kabinväska gick sönder för några veckor sen så detta kom lägligt :)
 

CMH

Medlem
Stort tack för tips om 40%!
Blev en Samsonite Lite-Box Alu för min del, då min tidigare resväska gick sönder i Paris nyligen...
 

Syversen

Medlem
Om någon fortfarande är sugen är erbjudandet förlängt enligt mail som kom för en liten stund sedan. Samma kod som tidigare. Mailat förtäljer dock inte hur länge man förlängt.
 

Palazzi

Medlem
Om någon fortfarande är sugen är erbjudandet förlängt enligt mail som kom för en liten stund sedan. Samma kod som tidigare. Mailat förtäljer dock inte hur länge man förlängt.

Tack!

Relaterat tidigare fråga kan jag också bekräfta att de varor där rabattkoden inte fungerade funkade utmärkt när inhandling skedde i en Accent-butik denna helg.
Iofs innebar det ett par väskor jag absolut inte behövde..
 

MTheC

Medlem
Om någon fortfarande är sugen är erbjudandet förlängt enligt mail som kom för en liten stund sedan. Samma kod som tidigare. Mailat förtäljer dock inte hur länge man förlängt.
Enligt deras Instagram så är det förlängt t o m 21/9 men de har fortfarande kampanjen aktiv på sin hemsida så lite motstridiga uppgifter. Ska förbi en butik idag så ska försöka fråga.
 
Toppen