Senaste nytt

25% rabatt på Awards med Radisson

M.K

Medlem
3C75899B-1F57-4AE3-A1C5-D2CCF99E18FF.jpeg


Jag registrerade mig precis för en ny kampanj med Radisson. 25% rabatt som vad jag kan se gäller alla bokningar utom den allra lägsta kategorin fram tills 20 december.

Detaljer nedan:

09E95767-3132-4602-AA63-39BB68DA3B03.jpeg


Jag ska räkna lite och se om det blir Radisson nästa stay med poäng. Glöm inte att vi dessutom får 5000 poäng per stay med pågående kampanj! Det kan bli bra kampanjvärde med double dip denna gång.
 

M.K

Medlem
7B54A4E7-8106-46ED-9C83-5CCD311E7E0F.jpeg


Ny pointsback, 20% denna gång, men ändå bra för planerade bokningar. Förra gången gav dock riktigt bra värde med 25% i pointsback i kombination med 5000p i staybonus som fungerade för mig då.

Kampanjen kräver registrering och nätter måste bokas senast 20 januari för stays till 18 april.
 

M.K

Medlem
D98D2ACA-E481-41B7-84EE-446A0CC5B0B6.jpeg


Mitt förra inläggs erbjudande (utgår imorgon) kan med fördel kombineras med detta. Gäller alla EB medlemmar för både points och cash stays t o m den 16 februari 2021 i Skandinavien. Ditt SAS EB medlemsskap ska visas upp vid incheckning.

Detta borde innebära väldigt goda chanser för riktigt fina dubbla+ uppgraderingar för oss med RR Gold+ status.
 

Rickard_O

Medlem
Visa bifogad bild 116113

Mitt förra inläggs erbjudande (utgår imorgon) kan med fördel kombineras med detta. Gäller alla EB medlemmar för både points och cash stays t o m den 16 februari 2021 i Skandinavien. Ditt SAS EB medlemsskap ska visas upp vid incheckning.

Detta borde innebära väldigt goda chanser för riktigt fina dubbla+ uppgraderingar för oss med RR Gold+ status.
Bokade en natt nu på Strand Hotell, har noll koll på det stället, är det något att hänga i julgranen eller?
 

pswe

Medlem
Bokade en natt nu på Strand Hotell, har noll koll på det stället, är det något att hänga i julgranen eller?
Strand är fint efter sin renovering. Framförallt rummen med utsikt mot Nybroviken och Strandvägen är trevliga.
Vet inte hur restaurang och bar är igång nu, men i vanliga fall är maten helt ok (inte minst med Radissonrabatt) och baren mysig.
 

Lollet

Medlem
Avbokade 2 nätter för att boka på nytt med detta erbjudande. Men poängen har inte kommit tillbaka. Brukar det ta lång tid?
 

Olle K

Medlem
Fick inte heller tillbaka poängen efter avbokning så jag skapade ett ärende på Radissons hemsida. Men deras kundtjänst brukar vara långsamma de gånger jag behövt dem.

Jag bokade för poäng med 15% rabatt Radisson Scandinavia i Göteborg. I mailet med bekräftelsen står det att bokningen inte är avbokningsbar men i bokningen online står de vanliga avbokningsreglerna att det går att avboka.
 
Toppen