Senaste nytt

25% mer Nordic Choice poäng vid växling från Coop

FF#1

Medlem
Tolkar jag rätt då om jag antar att jag kan växla 600 000 coop poäng till 100 000 NC-poäng och på så sätt bli platinum för innevarande + nästa period?
Det bör gå utmärkt det


Föresten hur var det... Har bryt 1/11, vist hade de förlängt status även för dessa?
 

Xpressen

Medlem
Tolkar jag rätt då om jag antar att jag kan växla 600 000 coop poäng till 100 000 NC-poäng och på så sätt bli platinum för innevarande + nästa period?


Det bör gå utmärkt det

Kan meddela att att det fungera.

Växlade 600 000 COOP-poäng och blev platinum. Har bokat 5 nätter för poängen (nätter som jag skulle bokat ändå) Priset på nätterna om jag istället betalt dem med pengar hade blivit 5 577:- . Jag värderar Coop-poängen till 1 öre då det är de jag kan få ut av dem i pengar genom att köpa presentkort på Coop. Det innebär att jag alltså fick betala 423:- för att bli platinum. Känns som en ok deal. Blir jag dessutom uppgraderad någon/några av bokningarna så ökar värdet ytterligare.
 

M.K

Medlem
Kan meddela att att det fungera. Det innebär att jag alltså fick betala 423:- för att bli platinum. Känns som en ok deal. Blir jag dessutom uppgraderad någon/några av bokningarna så ökar värdet ytterligare.

Glöm inte att du får 125:- per natt i baren, 625;- totalt. Vouchern finns numera i appen varje dag. Med min hotellstil gick du plus här och fick dessutom finare rum på köpet. Bra jobbat!
 
Toppen