Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

Reggade frugans Curve där för nån vecka sen. Kanske nått tillfälligt knas om det inte går att regga idag?
Hon tankade för första gången igår så vi får väl se om poängen trillar in i veckan.
 

CMH

Medlem
Ställde frågan till Preem (efter en del funderingar då man bör undvika kundtjänst) då jag ansåg att frågan inte skulle skada communityn/poängintjäning.

Hursomhelst, fick mycket bra hjälp där killen jag snackade med sa att de hade lite tekniska problem. Han sa dock att om man tidigare har ett registrerat kort hos Preem som är kopplat till Eurobonus kan man lägga till ett ytterligare kort utan att fylla i sitt Eurobonusnummer då kortet kommer hamna under ens profil som då är kopplat till Eurobonus sedan tidigare.

Från Preem:
"Du var redan loggad för Eurobonus på ditt kundkonto dvs ditt nya kort ramlar bara in på samma avtal. Det betyder att oavsett om du använder det nya kortet eller något av de andra kort som du sedan tidigare har kopplat till oss så får du dina Eurobonuspoäng."

Disclaimer: Jag har inte testat att tanka på mitt nyligen registrerade kort som jag kopplade utan att lägga till Eurobonusnummer.
 
Och poängen från frugans tankning trillade in nu på morgonen. Så visst fungerar det.

Nån som vet om det fortfarande är 1p/obemannad och 2p/bemannad som gäller? Har letat efter info hos både SAS och Preem, men hittar inget.

Jag har fått 1p/Liter på ’vår’ mack iaf (som då är obemannad), men nu när man börjat samla EB på allvar så kan det ju vara värt med en liten omväg om det ger mer poäng.
 

LAU23

Medlem
Och poängen från frugans tankning trillade in nu på morgonen. Så visst fungerar det.

Nån som vet om det fortfarande är 1p/obemannad och 2p/bemannad som gäller? Har letat efter info hos både SAS och Preem, men hittar inget.

Jag har fått 1p/Liter på ’vår’ mack iaf (som då är obemannad), men nu när man börjat samla EB på allvar så kan det ju vara värt med en liten omväg om det ger mer poäng.


Här är villkoren
Preem | SAS
 

Johan Hbg

Medlem
Och poängen från frugans tankning trillade in nu på morgonen. Så visst fungerar det.

Nån som vet om det fortfarande är 1p/obemannad och 2p/bemannad som gäller? Har letat efter info hos både SAS och Preem, men hittar inget.

Jag har fått 1p/Liter på ’vår’ mack iaf (som då är obemannad), men nu när man börjat samla EB på allvar så kan det ju vara värt med en liten omväg om det ger mer poäng.
Det är så fortfarande. Jag tankade på båda mackarna i veckan.
 

VMIKAJ

Medlem
Säg till om de funkar för er. Kommer inte vidare när man kör fortsätt på den sidan så får aldrig möjlighet att mata in kortet. Bra att veta om alla mina enheter är knas eller om deras sida fortfarande strular.
Kollade idag med Preem och som det står i tidigare inlägg så är det tekniska problem, men jag har inte något kort kopplat tidigare så jag skulle registrera mitt kort utan EB nummer (och det funkade) sen mailade jag och så la han in mitt EB nummer
 
Kollade idag med Preem och som det står i tidigare inlägg så är det tekniska problem, men jag har inte något kort kopplat tidigare så jag skulle registrera mitt kort utan EB nummer (och det funkade) sen mailade jag och så la han in mitt EB nummer
Inte hunnit kolla på de men anade att de kunde vara strul med EB numret o de som gör att kopplingen inte funkade. Men toppen att du fått veta hur du skulle gå tillväga. Ska testa samma sak.
 
Toppen