Senaste nytt

Avbokade bonusresor

Har för mig att jag sett ett telefon nummer som man kan ringa för att boka sina reward resor med Amex (Riga?) också vilken hemsida använder ni för att se tillgången/poäng kostnaden för award resorna?
 

Brandten

Medlem
Har för mig att jag sett ett telefon nummer som man kan ringa för att boka sina reward resor med Amex (Riga?) också vilken hemsida använder ni för att se tillgången/poäng kostnaden för award resorna?
08-7974040
United Award Search
Award Planner
SAS.se Star Alliance Search
Award Fares

Är sidor jag använder. Alla har egna forum/trådar här på forumet hur man använder. Hittar inte så bra via mobilen nu.
 
Har för mig att jag varit inne på en sida hos United tidigare som var bättre än SAS "award Travel" (finns inga lediga platser alls där just nu.
Likaså fanns ett nummer till Riga om jag minns rätt, ej till SAS.
 

palmen

Moderator
Har för mig att jag varit inne på en sida hos United tidigare som var bättre än SAS "award Travel" (finns inga lediga platser alls där just nu.
Likaså fanns ett nummer till Riga om jag minns rätt, ej till SAS.
SAS hade en del av sin support stationerad i Tallinn, de skötte bland annat om amex voucher bokningar. Den delen finns dock inte kvar sedan typ 2 år.

United och sas fungerar båda att söka med, men bara sas som visar med säkerhet det som eurobonus har tillgång till. United så är det lite random om det går att boka eller ej.
 
Toppen