Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Best Western?

DavveP

Medlem
Var: Best Western Premier - The Winery Hotel, Solna
Status Reward: Diamond Select
När: 29/8-30/9
Bokat: Standard x 2 rum
Fick: Superior x 2 rum

Riktigt bra hotell, definitivt ett av dom bästa hotellen inom Best Western jag bott på. Toppenfräscht, bra service/personal, och riktig trevlig utepool på taket (fast det regnade var poolen varm). Vinupplevelsen total - älskar man vin är detta riktigt nice.
 

KarlJ

Medlem
Var: Best Western Plus Grand Hotel Halmstad
Status Reward: Diamond
När: 20/4-21/4
Bokat: Superior
Fick: Minisvit

Bra hotell utifrån förväntningarna, trevlig personal och uppmärksammande av diamantmedlemskapet. Uppgradering och lite choklad på rummet. Kunde inte utnyttja voucher i någon restaurang eftersom jag kom dit sent, så det fick bli till att köpa onyttigheter från lobbyutbudet istället.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Var: Stora Hotellet, Umeå Hotell Umeå | Stora Hotellet | www.storahotelletumea.se
Status Reward: Diamond Select
När: 20/4-21/4
Bokat: Dubbelrum (Äventyr)
Fick: Dubbelrum (Mystik, 1 bokningsklass upp)

Hotellet hade även en så kallad "Care Week", där medlemmar, vid incheckning, fíck slå med en tärning för extra "omtanke".
Udda siffror = 25kr extra på hotellvoucher
Jämna siffror = en godispåse.

Slog självklart en etta, och erhöll därför 150+25kr i vouchers.

Kul iniativ även om det varken gjorde till eller ifrån så jag inte hann använda vouchers överhuvudtaget.
 

Davvelavve

Medlem
Var: Best Western Air Hotel Linate
Status Reward: Diamond
När: september
Bokat: enkelrum
Fick: superior

Trevligt med en liten uppgradering. Fick vatten och snacks på rummet samt gratis frukost. Verkar som att jag fick 500 poäng extra med. Bra om man ska till flygplatsen med gratis transfer.
 
Var: Best Western Plus Plaza Kurfürstendamm Berlin
Status Reward: Diamond
När: 15/7-17/7
Bokat: Standard ink frukost för 110€
Fick: Minisvit

Bra hotell utifrån förväntningarna, hade bokat en weekend special ink frukost för €110/natten (ordinarie 156 excl frukost) Uppmärksammande av diamantmedlemskapet. Uppgradering och lite choklad i en påse vid incheckningen.

DSC_3314.JPG
DSC_3317.JPG
 
Var: Best Western Plus Plaza Kurfürstendamm Berlin
Status Reward: Diamond
När: 16/8-18/8
Bokat: Standard ink frukost
Fick: Junior suite
Uppmärksammande av Diamond status och uppgradering till junior suite vid incheckning. Erbjöds en påse med diverse choklad men avböjde. Tror jag har samma rum som @SubArcticFlyer
 

Attachments

  • B4139119-3D8E-4C6E-B6ED-389E85D7F0CC.jpeg
    B4139119-3D8E-4C6E-B6ED-389E85D7F0CC.jpeg
    43,6 KB · Visningar: 80
Var: Best Western Hotel Svava, Uppsala
Status Reward: Diamond
När: 24/12-26/12
Bokat: Superior dubbelsäng
Fick: Familjerum
Frågade om möjlighet till uppgradering till familjerum eftersom vi, oplanerat och med mycket kort varsel, fick med oss ett barnbarn på vistelsen.
 
Toppen