Senaste nytt

Vägen till Kina

Glenn E

Medlem
Jag tänker att det kanske finns fler stackare där ute som ska genomgå det jag just varit med om därute.
Därför tänker jag skriva en sammanfattning om vad man ska tänka på inför resan.
Från Sverige har man i stort sett bara två alternativ .
Stockholm- Beijing fredagar
Stockholm- Xian- Beijing Söndagar. Stor risk att flyget blir inställt.
Men en del har lyckats boka Finnair till Shanghai med 3 dagar i Helsingfors på separata biljetter

Uppdaterade karantänskrav nedan
Visa bifogad bild 121652 Visa bifogad bild 121653 Visa bifogad bild 121654 Visa bifogad bild 121655 Visa bifogad bild 121656
Fast jag och vi som är intresserade ska ta detta ämne i en separat tråd.
Typ hur ska man förbereda sig inför karantän i olika länder. Fast Kina tar nog priset
 

011430121

Medlem
Jag är inte inne på andra sociala media än BC.
Har läst om influensers som vill sälja sina produkter och tjäna miljoner kronor på detta, tvivlar att BC medlemmen har blivit miljonär på att nämna tillverkaren av nedanstående produkt.

Den bästa bästa marknadsföringen av en produkt under 2021 på BC är @Glenn E och Nisses Senap!
Jag har väntat på tillfället att få inhandla denna produkt, kan en medlem som skall sitta i karantän i 21 dagar i ett hotellrum ta med sig senap till Kina så måste det vara något fantastiskt produkt, hittade senapen idag på Svensson i Saluhallen i Göteborg

Avsmakning kommer att ske under julen.

Vill påpeka att detta inlägg inte är produktplacering av Nisse Senap eller Svenssons i Saluhallen!

3EE90EF5-94F1-40CC-844F-D498159B68C4.jpeg
 
Last edited:

Glenn E

Medlem
Jag är inte inne på andra sociala media än BC.
Har läst om influensers som vill sälja sina produkter och tjäna miljoner kronor på detta, tvivlar att BC medlemmen har blivit miljonär på att nämna tillverkaren av nedanstående produkt.

Den bästa bästa marknadsföringen av en produkt under 2021 på BC är @Glenn E och Nisses Senap!
Jag har väntat på tillfället att få inhandla denna produkt, kan en medlem som skall sitta i karantän i 21 dagar i ett hotellrum ta med sig senap till Kina så måste det vara något fantastiskt produkt, hittade senapen idag på Svensson i Saluhallen i Göteborg

Avsmakning kommer att ske under julen.

Vill påpeka att detta inlägg inte är produktplacering av Nisse Senap eller Svenssons i Saluhallen!

Visa bifogad bild 124647
Haha:D

Hoppas det smakar!
Bör även finnas på Ica Focus och Ica Maxi i Torslanda om den inte är slutsåld så här nära jag.
 

Glenn E

Medlem
Blir du kvar över julen i Kina och hur har du det?
Ja det är ju för krångligt att resa nu. Så jag blir kvar i Shanghai. Hilton nu och Swissotel på juldagen för två nätter för att trigga poängen från nuvarande Hilton kampanj och 3000 Accor poäng för deras kampanj. Det betyder att de två nätterna på Swissotel blir i stort sett gratis. Till Sverige åker jag nog i juli om inte restriktionerna släppts innan dess.
Jag tänker inte göra någon mer karantän så har det inte öppnat upp till Kina i juli flyttar jag tillbaka.
 

011430121

Medlem
Ja det är ju för krångligt att resa nu. Så jag blir kvar i Shanghai. Hilton nu och Swissotel på juldagen för två nätter för att trigga poängen från nuvarande Hilton kampanj och 3000 Accor poäng för deras kampanj. Det betyder att de två nätterna på Swissotel blir i stort sett gratis. Till Sverige åker jag nog i juli om inte restriktionerna släppts innan dess.
Jag tänker inte göra någon mer karantän så har det inte öppnat upp till Kina i juli flyttar jag tillbaka.
En God Jul på Dig, nyår firar ni väl i slutet av januari eller är det i början av februari, vilket år står på tur?
 
Toppen