Senaste nytt

SAS plus under pandemin

MLG55

Medlem
Flygning idag
GOT - CPH
Servering….Kaffe och inget annat
CPH -GDN
Servering ombord var absolut ingenting
Crew sa att ingen servering var möjlig pga mycket turbulens. Var en perfekt flygning utan ett spår av turbulens, dock satt crew själva och öppnade burkar och åt sin mat.
 
Flygning idag
GOT - CPH
Servering….Kaffe och inget annat
CPH -GDN
Servering ombord var absolut ingenting
Crew sa att ingen servering var möjlig pga mycket turbulens. Var en perfekt flygning utan ett spår av turbulens, dock satt crew själva och öppnade burkar och åt sin mat.
Rapportera till SAS. Det är ju stor risk nu att crew maskar som protest mot nedskärningar och omorganisation.
 

MLG55

Medlem
Rapportera till SAS. Det är ju stor risk nu att crew maskar som protest mot nedskärningar och omorganisation.
Precis vad jag också tror....fick inget utav det jag köpt enligt biljetten.
Ingen servering och ingen wifi heller
Screenshot_20211203-164521_Chrome.jpg
 

Erik M

Medlem
Dock kostar plus betydligt mycket mer än go
Så lite valuta bör man få för de extra pengarna man lägger på plus, k asn man tycka.
Enligt biljetten skulle en måltid serveras :rolleyes:
Ja det håller jag verkligen med om.
Så det är inte optimalt läge. Förra helgen flög jag fyra legs plus, stoppade helt sonika Ringin och polarrullen i väskan. Men det var ju för att det funkade för mig, fattar om det inte alltid är läge.
Jag skulle vilja se att de sålde färre biljetter så det var glesare i Plus men det är en önskedröm. Får fortsätta köpa extrasäten, det är trots allt riktigt bra pris på dem!
 

pswe

Medlem
Flygning idag
GOT - CPH
Servering….Kaffe och inget annat
CPH -GDN
Servering ombord var absolut ingenting
Crew sa att ingen servering var möjlig pga mycket turbulens. Var en perfekt flygning utan ett spår av turbulens, dock satt crew själva och öppnade burkar och åt sin mat.
Släcktes säkerhetsbälteslampan?
Viss skillnad på att sitta o äta och att servera. Att servering upphör pga turbulens beror mindre på att skydda passagerarnas kläder från spill och mer om säkerhet.
Därmed inte sagt att crew gjort rätt, men tvivlar på att de skulle ljuga om turbulens.
 

MLG55

Medlem
Släcktes säkerhetsbälteslampan?
Viss skillnad på att sitta o äta och att servera. Att servering upphör pga turbulens beror mindre på att skydda passagerarnas kläder från spill och mer om säkerhet.
Därmed inte sagt att crew gjort rätt, men tvivlar på att de skulle ljuga om turbulens.
Var släckt hela flygningen…
Förutom start och landning då
 
Toppen