Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Sir Lemon

Medlem
Reflektioner från gårdagens besök ca kl 14:
Ingen kö och nästan tom lounge. Trots detta var vi tvungna att vinka som galningar för att få beställa efter ca 15 minuter efter tilldelad meny. Laxsmörgås och dillkött till belåtenhet men varje gång vi skulle beställa mer vin/mat/kaffe fick vi vinka eller tjoa på personalen som antingen pratade med varandra eller gjorde allt annat än att serva de fåtaliga gästerna. Låter kanske gnälligt, men premiumkänslan lyser verkligen med sin frånvaro ibland.
Har inte varit där sedan 2020, men har märkt detsamma av och till och det är alltid tråkigt när det är så.
 
Jag var där nu under oktober 2021 och det gick riktigt snabbt att komma in. Fick menyn på lunchen direkt och maten väldigt snabbt, flyttade mig sen till längan där jag jobbade och drack en cola. Riktigt trevlig personal och riktigt bra mat.

Blir ett återbesök framöver.


am1.JPG
am3.JPG
 

JacobGBG

Medlem
Jag ser några i tråden prata om morgontider, när jag tittar på hemsidan är öppettid kl 11.

Är hemsidan ouppdaterad eller har jag missat något?
 

FFlash

Medlem
Mer än 2 år sist jag var här. Jodå, ny tjej här men kan inte klaga. Tycker de har fräschat upp här sedan 2 år, frukosten är nicely laid out så att säga, så jag förstår inte riktigt klagomålen här på BC nåja ribban höjs med tiden förstår jag.
 
Toppen